امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18668
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۳:۳۰

رقیب فقر و بیکاری در کشور هستم - با طرح مسکن کرامت می‌توان مشکل بیکاری جوانان را حل کرد

حجت‌الاسلام رئیسی در جمع مردم یزد:رقیب فقر و بیکاری در کشور هستم/ با طرح مسکن کرامت می‌توان مشکل بیکاری جوانان را حل کرد

به گزارش حوزه انتخابات خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استان یزد در جمع مردم این استان طی سخنانی اظهار داشت: فقر، بیکاری، بی‌شغلی، خجلت سرپرست خانواده زیبنده این کشور نیست. فساد اداری زیبنده این نظام مقتدر نیست.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: بدون شک کشوری که هشت سال مقاومت کرده و در حوزه های مختلف هوا و فضا و موشکی و در مساله علم و فناوری و نانو حرف اول را می زند می تواند یک نظام اداری را بدون هر گونه فساد رقم بزند، دولت اسلامی موظف است زمینه های رشد و کرامت انسان را مهیا کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با عزمی راسخ و مدیریت انقلابی، می توان ساختارهای ایجاد کننده فساد را شناسایی و برخورد کرد.

وی با بیان اینکه من رقیب این و آن نیستم، بنده رقیب فقر و بیکاری در کشور هستم افزود: وضعیت و شرایط کشور به لحاظ پولی و نظام بانکی نگران کننده است.

رئیسی همچنین خاطرنشان کرد: دانشگاه این استان از بهترین ها است و می توان مبتنی بر نیروی انسانی و ذخایر کشور وضعیت را به نفع مردم تغییر داد.

انتهای پیام/ /
 






Scroll to Top