امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 8198
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰
دسته: اجتماعی
پرینت
ایمیل
نایب رئیس کمیسیون اصناف مجمع امور داوری و میانجیگری خبر داد:

راه اندازی مرکز داوری اتاق اصناف بزودی

نایب رئیس کمیسیون  اصناف مجمع امور داوری و میانجیگری اظهار داشت: امیدواریم به زودی شاهد کاهش حجم پرونده های قضایی و کاهش مراجعات به دادگاهها باشیم.

جمشیدی-حقوق-بسیج

مجتبی جمشیدی در حاشیه آئین گشایش مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان که با حضور جمع کثیری از مسئولان ،مدیران و حقوقدانان برجسته استان و کشور در تالار کوثر مجموعه ارتش  برگزار شد گفت: این مجمع با هدف ایجاد صلح و دوستی در میان اقشار مختلف جامعه ایجاد شده است و باب هفتم آئین دادرسی کیفری به صراحت به موضوع داوری اشاره داشته است.

وی افزود: ما بر آنیم که با برنامه ریزی اصولی و قانونی بتوانیم در راستای کاهش اختلافات و کاهش مراجعات به دادگستری ها و قضازدایی در استان و کشور گام موثری برداریم.

نایب رئیس کمیسیون  اصناف مجمع امور داوری و میانجیگری با اعلام اینکه اصناف بزرگترین و گسترده ترین و پرمخاطب ترین جامعه هدف در کشور به حساب می آیند گفت: با رایزنی های انجام شده قرار است شرط داوری به عنوان یکی از مفاد قراردادهای اصناف ذکر شود تا بدین طریق شاهد کاهش اختلافات میان اهالی اصناف باشیم.
وی همچنین اضافه کرد: ما برآنیم که با همکاری این عزیزان بزودی مرکز داوری اتاق اصناف را نیز راه اندازی کنیم.

مجتبی جمشیدی در پایان با تقدیر از حقوقدانان بسیجی و همه اقشاری که در این آئین شرکت کردند تصریح کرد: حضور حقوقدانان بسیجی در همه عرصه ها پر رنگ است واین اتفاق این پیام مهم را به دنیا مخابره می کند که بسیجی در اقشار مختلف همیشه پیام آور صلح  و دوستی و آشتی بوده است.


تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top