امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3701
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۳۰

دانشجویان بسیجی مبارزه عاشقانه و فداکارانه را از آیت‌الله خزعلی آموخته‌اند

دانشجویان بسیجی مبارزه عاشقانه و فداکارنه را در کلاس درس این اسوه استقامت آموخته اند و در هیچ شرایطی صحنه را خالی نخواند گذاشت.

خبرگزاری فارس: دانشجویان بسیجی مبارزه عاشقانه و فداکارانه را از آیت‌الله خزعلی آموخته‌اند/صحنه از خزعلی‌ها خالی نخواهد شد

به گزارش حقوق نیوز،  در پی درگشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی رحمت‌الله‌علیه، سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن صدور اطلاعیه‌ای تصریح کرد: ارتحال مجاهد بزرگ، عالم پارسا حضرت آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی رحمت‌الله‌علیه را مخصوصاً به نائب ولی عصر حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تسلیت می گویم چرا که آن مرحوم تا پایان عمرشریفشان به عنوان یاری کم نظیر در صفوف مقدم اسلام در کنار رهبر معظم در دفاع از اسلام و انقلاب ایستادند و همچون کوهی استوار نه از مبارزه خسته شدند و نه سیلاب مطامع دشمنان توانست این اسوه ایثار را از راه به در کند. در وهله بعد رحلت ایشان را به علمای اعلام و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: آیت الله ابوالقاسم خزعلی با افشاگری های زبانی و عملی خود همچنان که امام خمینی رحمت‌الله‌علیه با اشاره به صبر ایشان بر شهادت فرزند رشیدشان برای اسلام فرمودند: باعث خرد شدن اعصاب ظالمان شدید ؛تا پایان عمر ،ستمرگان را لحظه ای آسوده نگذاشتند.بعید نیست ستم پیشگان امروز از شنیدن این خبر خوشحال شده باشند اما خوب است بدانند دانشجویان بسیجی مبارزه عاشقانه و فداکارنه را در کلاس درس این اسوه استقامت آموخته اند و در هیچ شرایطی صحنه را خالی نخواند گذاشت.دشمنان آرزوی ایران بدون خزعلی ها را به گور خواهند برد.

در پایان این بیانیه آمده است: از بارگاه روبوبی محشور شدن ایشان را با حضرت سید الشهدا اباعبدالله الحسین علیه اسلام مسئلت می کنیم. سلام و درود و رحمت بی پایان خداوند بر آن روح باصفا و بااخلاص./

 

 

 








Scroll to Top