امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 2915
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۸ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۴۲
دسته: سیاسی
پرینت
ایمیل

شفاف سازی جهانگیری نسبت به افزایش اعتبار دفتر معاون اول رئیس جمهور

دفتر جهانگیری اعلام کرد: در سال جاری به‌منظور شفاف‌سازی، تمرکز و نظارت بیشتر بر هزینه‌ها و استفاده بهینه از آن، این اعتبارات به‌صورت یک ردیف مستقل در لایحه پیشنهادی بودجه سال 94 به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

خبرگزاری فارس: توضیحات دفتر جهانگیری درباره اظهارات قاضیپور پیرامون بودجه دفتر معاون اول رئیسجمهور

به گزارش حقوق نیوز، دفتر معاون اول رئیس جمهور بدنبال اظهارات آقای قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش اعتبار دفتر معاون اول رییس جمهور از 2 میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان، دفتر معاون اول رییس جمهور توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.
بر اساس این توضیحات، این اعتبارات به منظور اداره بهتر دولت در گذشته نیز وجود داشته و در قالب ردیف‌های در بودجه نهاد ریاست جمهوری استفاده می‌گردیده است.
در سال جاری به منظور شفاف سازی، تمرکز و نظارت بیشتر بر هزینه ها و استفاده بهینه از آن، این اعتبارات به صورت یک ردیف مستقل در لایحه پیشنهادی بودجه سال 94 به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است. البته مجلس شورای اسلامی نیز بر حسب وظایف و اختیارات خود می‌تواند در این زمینه اعمال نظر و حتی ردیف‌هایی را اصلاح نماید. لذا فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغاتی از تریبون‌های متعدد توسط برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی موجب تأسف و تعجب است./

+ 0
- 0

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top