امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3067
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸

توقيف وانتي با 396 کيلو ترياک جاسازي شده


رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از توقيف خودروي پيکان وانتي خبر داد که در آن 396 کيلو و 600 گرم ترياک جاسازي شده بود.

سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: درپي کسب خبري درخصوص قاچاق موادمخدر و فروش گسترده آن توسط افرادي به هويت معلوم در حوزه استحفاظي تهران بزرگ ، شناسايي و دستگيري نامبردگان و ساير مرتبطان در دستور کار مأموران معاونت عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي با بيان اينکه با انجام بررسي‌هاي اوليه صحت موضوع تائيد شد، افزود: مأموران با افزايش اقدامات فني پليسي و تعقيب و مراقبت شبانه روزي و همچنين گسترش چتر اطلاعاتي و تحليل موارد به دست آمده متوجه شدند که فردي به هويت کيوان محموله مواد مخدر را در استان هرمزگان تهيه و با همدستي فردي به هويت احمد قصد انتقال آن را به تهران دارد.

بخشنده ادامه داد: در اين راستا مأموران در ساعت چهار بامداد روز بيستم خرداد ماه پس از انجام هماهنگي‌ها و کسب مجوزهاي لازم به در منزل مشاراليه واقع در شهرک انديشه اعزام شده و سرانجام اين فرد پس از ساعت‌ها کنترل نا محسوس، با يکدستگاه خودروي پژو 405 مورد رويت و شناسايي ماموران قرار گرفت.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به تحت نظر قرار گرفتن متهمان از سوي مأموران افزود: متهم طبق قرار قبلي براي تحويل مواد مخدر به محدوده اتوبان مخصوص کرج ورودي اتوبان انديشه کيلومتر 17 وارد شده و در يک اقدامي سريع از خودرو پياده شده و همدستش خودروي پيکان وانت را تحويل کيوان داده و محل را ترک کرد که در ادامه ماموران پس از حصول اطمنيان از وجود محموله مواد مخدر در خودروي پيکان وانت مذکور ، در يک عمليات پليسي سوژه را دستگير کردند اما در همين حين متهم قصد فرار و صدمه زدن به ماموران را داشته که با اقدام به موقع پليس ناکام ماند.

بخشنده افزود: در بازرسي به عمل آمده از خودروي پيکان وانت تعداد 40 بسته مواد مخدر به وزن 396 کيلو و 600 گرم از نوع ترياک با لفافه کشف و ضبط شد.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: متهم دستگير شده به همراه مواد مخدر مکشوفه براي سير مراحل قانوني به ستاد پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب دلالت شده و پس از آن با تشکيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرم روانه دادسرا شد.

انتهاي پيام

+ 0
- 0




Scroll to Top