امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18343
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ۱۶:۰۰

بیش از ۸۰ تروریست در درعا سوریه کشته شدند

بیش از ۸۰ تروریست در درعا سوریه کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مسلح امروز دوشنبه به مراکز تجمع و مقرهای عناصر تروریستی جبهه النصره در محله «المنشیه» درعا و منطقه «الکرک» حمله کردند.

وبگاه خبری «سوریا الیوم» گزارش داد که عناصر تروریستی از سمت مدرسه معاویه به شماری از مقرهای ارتش سوریه در اطراف المنشیه حمله کردند که حملات آنان دفع شد.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها کشته و تجهیزات آنان نیز منهدم شد.

یک کمربند انفجاری نیز امروز در راه «الغاریه الغربیه-صیدا» واقع در ریف شرقی درعا منفجر شد که در جریان آن 6 تروریست کشته و 5 نفر دیگر هم زخمی شدند.

ارتش سوریه در محوطه مدرسه «الخنساء» و بخش شمالی محله الکرک نیز به مواضع تروریستها حمله کرد که در پی آن چندین تروریست کشته و زخمی شدند.

در روز گذشته، مرحله پنجم عملیات تروریستها موسوم به «الموت و لا المذله» با هدف اشغال محله المنشیه با انفجار یک خودروی بمب گذاری شده آغاز شد.

ارتش سوریه موفق شد این موج از حملات تروریستها را دفع و یکی از مقرهای فرماندهی گروه تروریستی جبهه النصره را در این منطقه منهدم کند.

در جریان این حملات، بیش از 75 تروریست از جمله تبعه های سعودی و اردنی کشته شدند که برجسته ترین این تروریستها «محمد الابازید» سرکرده گروه تروریستی «کتیبه مجد الاسلام» و «خالد معتز المحامید» سرکرده «لواء توحید الجنوب» است.

انتهای پیام/ص 






Scroll to Top