امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 17506
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ۱۹:۳۰

پیشروی سریع ارتش سوریه؛ 4 شهرک دیگر در شمال شرق استان حلب آزاد شد + نقشه

/اختصاصی فارس/پیشروی سریع ارتش سوریه؛ 4 شهرک دیگر در شمال شرق استان حلب آزاد شد + نقشه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، آخرین خبرها از شمال شرق استان حلب حاکیست نیروهای سوری دقایقی قبل توانستند پس از عقب راندن عناصر تروریستی داعش، شهرک های «الحلیسیه» و «العامودیه» را آزاد کنند.

نیروهای سوری ساعتی قبل نیز توانستند شهرک "التلیله" را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد: نیروهای عملیاتی ارتش سوریه آزادسازی شهرکهای "ام میال" و "قزیقلی" را در دستور کار قرار داده اند.

وی افزود: نیروهای ارتش سوریه در چندین محور در حال پاکسازی این مناطق هستند و علاوه بر این شهرک، آزادی شهرک‌های "ابومندل"، "ابوکهف" و "مقبله" در دستور کار است.

از سویی دیگر نیروهای دموکراتیک کرد نیز دو شهرک "حیمر جیس" و "محونه" را در همین محور از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کردند.

نیروهای سوری تحت فرماندهی سرهنگ "سهیل حسن" درصدد هستند با پاکسازی شهرک های حومه «جب السلطان»، «الزعرورة»، «جب الحمام» و «جب الخفی» و روستاهای حومه جنوبی شهر منبج خط دفاعی و امنیت باریکه متصل شده به نیروهای دموکراتیک کُرد را در شمال شرق حلب تامین کنند تا از قیچی شدن توسط عناصر تروریستی داعش جلوگیری شود.


اندازه بزرگتر اینجا     

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای سوری روز گذشته با آزادسازی شهرک های واقع شده در حومه جنوبی شهر منبج علاوه بر مسدود کردن مسیر پیشروی ارتش ترکیه، شرق استان حلب را پس از 5 سال به شمال شرق این استان متصل کردند.

انتهای پیام/






Scroll to Top