امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 17284
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۵:۰۰

حبس 9 ساعته صدها مسافر در هواپیما - عدم پاسخگویی مسؤولان فرودگاه مشهد درباره تأخیر طولانی پروازها -

فارس گزارش می‌دهدحبس 9 ساعته صدها مسافر در هواپیما/ عدم پاسخگویی مسؤولان فرودگاه مشهد درباره تأخیر طولانی پروازها/ فرماندار مشهد در راه فرودگاه/ یک نفر این آبروریزی را جمع کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بارش برف در مشهد در حالی از روز گذشته آغاز شد که از عصر دیروز خبر تعلیق پروازها در فرودگاه بین‌المللی این شهر منتشر شد و تاکنون که ساعت‌ها از این خبر می‌گذرد هنوز هواپیماها در این فرودگاه زمین‌گیر هستند.

این در حالی است که مسؤولان فرودگاه بین‌المللی مشهد از روز گذشته با انتشار اخباری مبنی‌ بر برگزاری جلسات مستمر برای برنامه‌ریزی مناسب پروازها و جلوگیری از مشکلات احتمالی در فضای مجازی منتشر کردند و با وجود این امر، متأسفانه هم‌زمان با روز دوم بارش برف و افزایش حجم آن، همه پروازها به صورت تعلیق درآمد و تعداد زیادی از مسافران ساعت‌ها در فرودگاه منتظر و سرگردان شدند.

البته اخبار بسیاری مبنی‌بر عدم یخ‌زدایی هواپیما نیز در فضای مجازی منتشر شده است که در صورت صحیح بودن آن، بی‌تردید سؤالی که مطرح می‌شود این است: آیا جلسات مسؤولان فرودگاه مشهد بدون نتیجه مانده است؟

*فشارها و اصرارهای مسافران تصمیم‌گیری را سخت‌تر می‌کند!

در این خصوص، دقایقی پیش معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشور که از مشهد تماس تلفنی با اخبار ساعت 22:30 شبکه دو سیما برقرار کرده بود با اشاره به اینکه کمیته‌ای برای رفع مشکلات اخیر در فرودگاه مشهد ایجاد شده است گفت: متأسفانه فشارها و اصرارهای مسافران، تصمیم‌گیری‌ها را سخت‌تر می‌کند!

محمد جواد تقوایی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از مسافران به مسؤولان فرودگاه بین‌المللی مشهد با اصرار بسیار درخواست انجام پرواز را داشتند که این امر به دلیل شرایط جوی ناپایدار و عدم ایمنی برای جان آن‌ها انجام می‌شود.

*عدم پاسخگویی مسؤولان فرودگاه مشهد

اما مشکلات ایجادشده برای مسافران و سرگردانی آن‌ها در خصوص عدم انجام پروازهای فرودگاه بین‌المللی مشهد در حالی ادامه دارد که هیچ‌کدام از مسؤولان فرودگاه این شهر پاسخگوی خبرنگار فارس نبودند بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و صحیح‌تر در این خصوص خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد با پورمهدی، مسؤول روابط عمومی استانداری خراسان رضوی تماس گرفت که وی نیز اعلام کرد: بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر با سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت‌وگو کنید که البته هنوز این امر محقق نشده است.

*9 ساعت گذشت و همچنان مسافران محبوسند

پرواز ماهان تبدیل به آبروریزی بزرگ برای فرودگاه مشهد شده است و بیش از 9 ساعت صدها مسافر در این هواپیما محبوس هستند.

تا این لحظه هیچ واکنشی از سوی وزیر و مسؤولان راه و شهرسازی و فرودگاه‌های کشور نشان داده نشده است و لحظاتی پیش مأموران اورژانس برای رسیدگی به وضعیت بیماران در هواپیما حضور یافتند.

*فرماندار مشهد در راه فرودگاه

لحظاتی پیش فرماندار مشهد به سمت فرودگاه این شهر حرکت کرد تا با بررسی اوضاع نسبت به پیگیری موضوع اقدام کند.

انتهای پیام/70031/پ/






Scroll to Top