امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3068
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸

سارقان مسافر برنما را شناسايي کنيد


سرهنگ حميد رضا گل صباحي در گفتگو با خبر نگار مهر، گفت: در پي وقوع سرقت هاي به عنف در پوشش مسافرکش از سوي چهار نفر از سرنشينان سه دستگاه خودرو پرايد و پژو 405 در مناطقي از کرج ، فرديس، انديشه، شهرقدس، تهران و قزوين پيگيري موضوع به منظور شناسايي سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت .

وي افزود: بلافاصله با انجام اقدامات ويژه فني و اطلاعاتي و پايش تصاوير دورينهاي مداربسته در اطراف محل سرقت هويت چهار نفر از سارقان به نامهاي «مجيد» ، «محمد رضا» ، «ميثم» و «جواد » شناسايي و با انجام تحقيقات گسترده ميداني و اطلاعاتي طي چند هفته گذشته ، مخفيگاه نامبردگان يکي پس از ديگري در مناطق مختلف استان البرز و تهران شناسايي شد.

سرهنگ گل صباحي گفت: ماموران پس از چندين روز تحت نظر قرار دادن تحرکات نامبردگان با هماهنگي مقام قضايي ، در تاريخ 19 خرداد ماه طي چهار عمليات غافلگيرانه پليسي و همزمان در چهار نقطه استان البرز و غرب استان تهران متهمان را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنها دو دستگاه خودرو پرايد ، تعداد زيادي اموال مسروقه متعلق به مالباختگان شامل گوشي تلفن همراه ، لپ تاپ ، عينک آفتابي ، ساعت مچي و... کشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: متهمان پس از انتقال به پليس آگاهي در بازجويي اوليه به جرم خود مبني بر سرقت به عنف از شهروندان اعتراف کرده و اقرار داشتند که از سال 92 با تشکيل يک باند سرقت در قالب گروههاي سه و چهار نفره در پوشش مسافرکش با سوار کردن مسافر در ساعتهاي اوليه شب از پل فرديس و يا ساير نقاط کرج به مقصد هاي مختلف از جمله فرديس، انديشه، شهرقدس، تهران، قزوين و... پس از طي مسافتي در يک فرصت مناسب مسير حرکت خود را تغيير داده و با تهديد سلاح سرد و ضرب و شتم وجوه نقد، عابر بانک و اموال قيمتي مسافران را به سرقت برده و با گرفتن رمز بانکي موجودي حساب اقدام به برداشت موجودي حساب مالباختگان کرده و سپس با بستن چشم و دست مسافران، آنها را در مناطق خلوت شهر رها کرده و متواري مي شدند.

با توجه به احتمال سرقت اعضاي اين باند سارقان به عنف از افراد متعدد، بازپرس شعبه 21 دادسراي کرج، دستور چاپ تصاوير بدون پوشش متهمان را در رسانه هاي جمعي صادر کرده است. بنابراين، از شهرونداني که به اين شيوه و يا توسط اين افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست مي شود تا جهت پيگيري شکايت خود به اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان البرز واقع در ميدان طالقاني کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند.

+ 0
- 0




Scroll to Top