امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 13643
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ۲۰:۰۰

پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی در نیمه اول

گزارش لحظه به لحظه از بازی استقلال و ماشین سازیپیروزی استقلال مقابل ماشین سازی در نیمه اول

 به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی از هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و با حضور ۱۵ هزار تماشاگر آغاز شد و نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

  تورج حق وردی

محمدرضا ابولفضلی و سجاد طوری

 کاوه رضایی دقیقه ۷ برای استقلال

ترکیب استقلال

مهدی رحمتی، ووریا غفوری، هرائر مگویان، رابسون، سیدمجید حسینی، فرشید باقری،امید ابراهیمی، جابر انصاری، خسرو حیدری، کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی.

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب ماشین سازی:

مانوئل فرناندز، حبیب گردانی، ادسون هنریکو، بهمن کامل، سامان نریمان جهان، کاخبر کاکاشویلی، امین قاسمی نژاد، پیام صادقیان، اندرانیک تیموریان، سجاد رهبر، بهرام احمدی

سرمربی: رسول خطیبی

 سجاد رهبر( ۴۴- میر مهدی قریشی)

 


دقیقه ۴۰
پاس تند و تیز و رو به جلوی خسرو حیدری عرض دروازه سبز پوشان تبریزی را سپری کرد اما بازیکنی از استقلال نبود که توپ را به تور بچسباند.


دقیقه ۳۹
کاوه رضایی روی پاس فرشید اسماعیلی باز هم در یک موقعیت تک به تک با مانوئل دروازه بان ماشین سازی قرار گرفت اما باز هم این گلر اسپانیایی منجی دروازه اش شد و اجازه نداد دروازه اش برای بار دوم باز شود.

دقیقه ۳۵

ضربه سنگین و ناگهانی پیام صادقیان به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و مهدی رحمتی با خوش شانسی دروازه اش بسته ماند.

از نکات عجیب این بازی اینجا بود که دروازه‌بانان دو تیم لباس‌های زرد رنگ به تن دارند که البته شباهت بسیار زیادی به رنگ سبز فسفری تیم داوری دارد و مشخص نیست در نشست هماهنگی قبل از بازی به این موارد اصلا توجهی می شود یا نه.

 


دقیقه ۳۲
ضربه ایستگاهی تیم ماشین سازی را پیام صادقیان به سمت دروازه استقلال روانه کرد اما این توپ بعد از برخورد با دیوار دفاعی آبی پوشان به کرنر رفت.


دقیقه ۲۸
ضربه ایستگاهی تیم ماشین سازی را ادسون به سمت دروازه استقلال زد اما مهدی رحمتی با یک شیرجه توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه ۱۹
سانتر زیبای خسروی حیدری از پشت محوطه جریمه با ضربه سر امید ابراهیمی همراه بود اما این بازیکن با ضربه ای بی هدف توپ را از بالای دروازه حریف تبریزی به اوت فرستاد.
 

دقیقه ۱۷

فرار ووریا غفوری با ارسال تند و تیز او همراه بود اما ادسون مدافع ماشین سازی این توپ را به کرنر فرستاد اما استقلالی‌ها از این کرنر سودی نبردند.


دقیقه ۱۱
فرشید اسماعیلی بازیکن تیم استقلال با پاس پشت مدافعان هم تیمی‌هایش با مانوئل دروازه بان ماشین سازی تک به تک شد اما این دروازه‌بان به زیبایی این موقعیت را دفع کرد تا استقلالی‌ها فقط یک کرنر به دست بیاورند.
 


دقیقه ۸
سانتر خسرو حیدری از سمت راست با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد که این توپ به ایر دروازه برخورد کرد اما در ریباند این بازیکن کار را تکمیل کرده و گل اول استقلال را در این بازی وارد دروازه سبزپوشان تبریزی کرد.
 

دقیقه ۵

بازی سامان نریمان جهان مهاجم تیم ماشین سازی در یک موقعیت ضد حمله پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد اما نتوانست خطری روی دروازه استقلال ایجاد کند.

برای مشاهده جدول اینجا را کلیک کنید.

 






Scroll to Top