امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4788
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ۲۰:۳۰

عزیزی‌خادم: زیر بار هر قراردادی با صدا و سیما نمی‌رویم - ذهنیت اقتصادی فدراسیون فوتبال کهنه است

خبرگزاری فارس: عزیزی‌خادم: زیر بار هر قراردادی با صدا و سیما نمی‌رویم/ ذهنیت اقتصادی فدراسیون فوتبال کهنه است

در گفت‌وگو با فارس
عزیزی‌خادم: زیر بار هر قراردادی با صدا و سیما نمی‌رویم/ ذهنیت اقتصادی فدراسیون فوتبال کهنه است

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: زیر بار قراردادی که در آن حق پخش تلویزیونی نادیده گرفته شده باشد نمی‌رویم و می‌خواهیم قرارداد ترکیبی با صدا و سیما امضا کنیم.


شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت قرارداد حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: در آخرین جلسه‌ای که با مسئولان صدا و سیما داشتیم آنها طرحی را به ما پیشنهاد دادند که از نظر مسئولان فوتبال این طرح اشکالاتی داشت زیرا در طرح پیشنهاد شده از سوی صدا و سیما امضای تفاهم‌نامه با علی کفاشیان در مورد IPTV به منزله چشم‌پوشی فوتبال از حق پخش تلویزیونی بود که تفسیر مسئولان صدا و سیما از این تفاهم‌نامه درست نبود.

وی ادامه داد: قرار است هفته آینده کارگروه ویژه متشکل از رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، اسدی دبیر فدراسیون و محمدرضا ساکت و بنده تشکیل جلسه بدهد و طرحی جدید به صدا و سیما ارائه کنیم.طرحی که در آن حقوق فوتبال استیفا شود. ما تلاش خواهیم کرد این طرح هرچه سریعتر آماده شده و به سازمان صدا و سیما ارسال شود. فکر می‌کنم حداکثر ظرف دو هفته آینده این اتفاق بیفتد.

عزیزی‌خادم تصریح کرد: همانطور که می‌دانید فوتبال فصل گذشته از حق پخش تلویزیونی درآمدی نداشته است. ما امیدواریم که در طرح جدید که به صدا و سیما ارائه می‌دهیم یک قرارداد ترکیبی به امضا برسد که هم حق پخش تلویزیونی و هم بحث IPTV در آن لحاظ شود و این قرارداد منافع فوتبال را تأمین کند و دو طرف راضی باشند. یعنی مسئولان صدا و سیما نیز از این قرارداد ناراضی نباشند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای که کفاشیان با صدا و سیما امضا کرده به معنای انصراف و چشم‌پوشی از حق پخش تلویزیونی نیست. ما خواهان امضای قراردادی هستیم تا حقوق فوتبال استیفا شود.

عزیزی‌خادم با اشاره به شرایط اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: اگر فدراسیون فوتبال را به منزله یک بنگاه اقتصادی ببینیم بدون تعارف باید بگویم این بنگاه اقتصادی توازنی بین درآمدها و هزینه‌هایش ایجاد نشده است. این در حالی است که فدراسیون فوتبال می‌تواند از فضای اقتصادی که در اختیار دارد استفاده بهینه ببرد که متأسفانه از این پتانسیل‌های اقتصادی و تجاری در فوتبال به خوبی استفاده نشده است. این حرف من به معنی نقد یک جایگاه یا یک شخص نیست. بلکه می‌گویم می‌توانیم از این ظرفیت اقتصادی به نحو احسن استفاده کنیم.

وی افزود: اگر فدراسیون فوتبال را با فدراسیون‌های مشابه در کشورهای توسعه یافته مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که می‌توانیم در مسائل اقتصادی بهتر و قوی‌تر عمل کنیم. ذهنیت اقتصادی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد یک ذهنیت کهنه است و باید با برنامه‌ریزی آن را متحول و مدرن کرد. اکثر قراردادهای تجاری فدراسیون فوتبال یا پایان خوشی نداشته یا بی‌سرانجام بوده است. باید در حوزه اقتصادی فوتبال قوی‌تر عمل کنیم. پاشنه آشیل فدراسیون فوتبال مسائل اقتصادی است.

عزیزی‌‌خادم تصریح کرد: ما زیر بار قراردادی با صدا و سیما نمی‌رویم که در آن حق پخش تلویزیونی نادیده گرفته شده باشد بلکه می‌خواهیم قرارداد ترکیبی با صدا و سیما امضا کنیم.

انتهای پیام/ی






Scroll to Top