امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4621
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ۱۷:۳۰

آمریکا بدنبال نفوذ در کانون‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی است - یکی از راه‌های نفوذ، شکار میانجی است

خبرگزاری فارس: آمریکا بدنبال نفوذ در کانون‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی است/ یکی از راه‌های نفوذ، شکار میانجی است

شریعتمداری در همایش نفوذ ممنوع در دانشگاه امیرکبیر:
آمریکا بدنبال نفوذ در کانون‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی است/ یکی از راه‌های نفوذ، شکار میانجی است

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکا بدنبال نفوذ در کانون‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی است، یکی از راه‌های نفوذ،شکار میانجی است.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری در «همایش نفوذ ممنوع» که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شده است، گفت: برای مقابله با نفوذ باید برداشتی از ماجرا داشته باشیم، درگیری ما با آمریکا ماهوی است یعنی ماهیت‌های ما با هم درگیر است.

وی ادامه داد: درگیری ما با آمریکا زمانی تمام می‌شود که نسخه حکومتی ما از اسلام ناب جدا شود یا آمریکا دست از استکبار بردارد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: از آنجایی که موجودیت ما با موجدیت نظام سلطه در تقابل است هدف دشمن ضربه زدن به موجودیت ماست و تا زمانی که بر اسلام ناب تکیه داریم، نظام سلطه در مقابل ما است.

وی ادامه داد: اصلی ترین نوع نفوذ در کانون‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است و یکی از را‌ه‌های نفوذ حریف؛ شکار میانجی است، یعنی آدمی که از اصول و خط انقلاب فاصله بگیرد برای اینکه شکارش کنند اماده شده است.

شریعتمداری تصریح کرد: برخی‌ها با تابلوهایی مانند نخست وزیر امام به میدان می‌آیند. تابلو خودی دارند ولی خودی نیستند و دشمن این‌ها را هدف می‌گیرد.

وی افزود: القای ناامیدی یکی از شگردهای دشمن برای ضربه زدن است. چون کسی که ناامید می شود می‌ایستد؛ چرا می گویند توان ما در حد درست کردن ابگوشت بزباش و قورمه سبزی است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: دولت سازندگی؛ دولت اصلاحات؛ دولت احمدی نژاد و دولت فعلی هر چهار دولت کیهان را تحریم اگهی کردند.؛ البته دولت اصلاحات کمتر این کار را کرد، کیهان روزنامه ای است که حزبی و دولتی نیست.

وی افزود: با جرات می‌گویم شما هیچ پرونده بزرگ فساد اقتصادی را نمی توانید نام ببرید که قبل از قوه قضائیه؛ کیهان به آن نپرداخته باشد.

شریعتمداری ادامه داد: دوران احمدی نژاد خدمات بسیاری انجام شد، کارهایی کرد که در هیچ دولتی انجام نشده بود اما انحراف وی از موقعی شروع شد که راه و منش اصلاح طلبان و کارگزاران را دنبال کرد و از آن موقعی که خط عوض کرد مورد حمایت قرار نگرفت و کیهان اولین جایی بود که در این رابطه دست به قلم نقد برد.

وی خاطرنشان کرد: ما از مدتها پیش گفتیم برجام انگونه که ما می خواهیم نخواهد شد ولی برجام به همراه توصیه های الزامی ۹ گانه رهبری قانونی و قابل حمایت است.

شریعتمداری افزود: یکی دیگر از راه های نفوذ بیرون راندن نیروهای انقلابی از صحنه است و ما بشدت در مقابل کسانی که بخواهند با الفاظی مانند تندرو و افراطی نیروهای انقلابی را از صحنه به در کنند، می‌ایستیم.

وی افزود: آمریکا بدنبال نفوذ در کانون‌های تصمیم گیری و تصمیم سازیست و یکی از راه‌های نفوذ،شکارمیانجی است.

ادامه دارد...






Scroll to Top