امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3769
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۳۰

رئیس جمهور از میانه سفر خود، به تهران باز می‌گردد

رئیس جمهوری اسلامی ایران با نیمه تمام گذاشتن سفر نیویورک، برای حضور در مراسم انتقال پیکر حجاج کشورمان که در حادثه اخیر منا جان باختند؛ به تهران باز می‌گردد.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور از میانه سفر خود، به تهران باز می‌گردد/لغو تعدادی از برنامه‌های پیش بینی شده در سازمان ملل

به گزارش حقوق نیوز، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: روحانی از لحظه ورود به نیویورک و اطلاع از حادثه منا، پیگیر وضعیت حجاج جانباخته و مصدوم کشورمان در این حادثه غم انگیز بود و مرتبا در تماس با معاون اول خود و نیز مسئولان ذیربط، گزارش عملکرد دستگاه‌های مرتبط را پیگیری کرد.

وی گفت: رئیس جمهوری همچنین در بدو ورود به نیویورک به وزرای امور خارجه، ارشاد، راه و شهر سازی، کشور، بهداشت و بویژه سازمان حج دستور داد تا با تشکیل ستادی هماهنگ، نسبت به انتقال هر چه سریع‌تر پیکر قربانیان به میهن اسلامی و مداوای آسیب دیدگان حادثه اقدام کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: علیرغم کارشکنی ها و تعلل مقامات سعودی، در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته، نخستین گروه از پیکرهای حجاج عزیز کشورمان که در حال انجام مناسک حج ابراهیمی، لباس احرام و در سرزمین منا قربانی شدند؛ روز سه شنبه به کشورمان منتقل خواهد شد و به همین دلیل رئیس جمهوری با لغو تعدادی از برنامه و دیدارهای پیش بینی شده خود در سازمان ملل، بعد از ظهر دوشنبه نیویورک را ترک خواهد کرد./








Scroll to Top