امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3228
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۵

عملیات مرصاد مصداق عینی حیله رژیم بعث بود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات بزرگ مرصاد یکی از عملیات های مهم در تاریخ کشور و مصداق عینی حیله و نیرنگ رژیم بعث عراق بود.

به گزارش  حقوق نیوز، سردار علی فضلی عصر دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای پنج مرداد و عملیات مرصاد در اراک که در محل مصلی بیت المقدس برگزار شد، اظهار داشت: این عملیات یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ کشور بود که با هوشیاری امام خمینی(ره) توانستیم مانع از پیشروی دشمن به مرزهای داخلی کشور شویم.

وی افزود: مرصاد در واقع نهایت توطئه دشمن به کشورمان بود که پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸، دشمن با طمع خود زمانی که نیروهای رزمنده ما در مناطق غرب و شمال غرب بودند از جنوب به مرزهای کشور حمله کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: زمانی که دشمن پیشروی خود را تا اهواز ادامه می داد و در خیال پیروزی به سر می برد، امام راحل فرمان جهاد را صادر و اهل تکلیف همانند گذشته به میدان آمدند و حضور پررنگ تر از همیشه را رقم زدند.

فضلی با اشاره به تعداد رزمندگان اعزام شده به عملیات مرصاد گفت: ۳۰ هزار رزمنده از نقاط مخالف کشور و از استان مرکزی نیز لشکر ۷۱ روح الله به این عملیات اعزام شدند و با این اعزام ها مقاومت شکل دیگری به خود گرفت و دشمن با تلفات سنگینی روبرو گردید.

وی افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی ما همواره بر پایه قرآن، عطرت و مردم استوار بوده است و تا زمانی که به این اصول مهم تکیه کرده مورد آسیب واقع نخواهد شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: در عملیات مرصاد دشمن در این خیال بود که با پیشروی های خود می توان وارد تهران شده و طرفدارانی نیز برای خود پیدا کند.

سردار فضلی با اشاره به حضور پر رنگ نیروهای اعزامی از استان مرکزی در عملیات مرصاد گفت: نیروهای استان مرکزی از جمله یگان های نخستی بودند که توانستند در جنگی نابرابر مقابل دشمن قرار گیرند و در شرایط فعلی نیز مردم با همان روحیه جهادی و تکیه بر نیروی ایمان خود بلکه قوی تر از گذشته آماده دفاع از میهن و انقلاب هستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: امروز آل سعود، آمریکایی ها و صهیونیسم که سعی دارند اراده خود را به ملت ما تحمیل کنند این را بدانند که خط قرمز ما روشن بوده و این مردم از نسل همان شیرمردان هشت سال دفاع مقدس هستند.





Scroll to Top