امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3078
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۹

عمليات ويژه پليس براي زمين‌گيرکردن سوداگران مرگ دراتوبان تهران-قم

عمليات ويژه پليس براي زمين‌گيرکردن سوداگران مرگ دراتوبان تهران-قم

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت يک بامداد بيست و چهارم خرداد ماه اکيپ عملياتي پايگاه دهم پليس مبارزه با مواد مخدر در حال گشت‌زني در محور اتوبان تهران – قم با مشکوک شدن به يک دستگاه خودروي سواري 405، بلافاصله رفتار و حرکات راننده و سرنشينان خودروي 405 را زير نظر گرفت.

بررسي‌هاي اوليه مامورين چهره‌زن پليس گشت نشان مي‌داد راننده جوان خودروي سواري مشکوک، بايد جزو باندهاي خلافکار باشد. با بدست آمدن اين سرنخ و همچنين اعلام پلاک خودروي مشکوک، مشخص شد خودروي سواري جزو تيم اسکورت باند بزرگي است که از مدت‌ها قبل فعاليت آن براي ورود يک محموله بزرگ مواد مخدر به پايتخت تحت نظر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر است.

با به دست آمدن اين اطلاعات، ماموران گشت پليس آگاهي بلافاصله به خودروي مشکوک، فرمان ايست دادند اما راننده خودروي سواري بدون توجه به فرمان ايست ماموران پليس با افزايش سرعت، اقدام به فرار کرد.

با فرار راننده خودروي 405، بلافاصله عمليات تعقيب و گريز براي زمين‌گير کردن راننده و دو سرنشين داخل خودرو آغاز شد. تعقيب و گريز پليسي در حالي ادامه داشت که ماموران با شليک دو تير هوايي، ضمن به کار بردن قانون بکارگيري سلاح، اقدام به شليک به سمت لاستيک‌هاي عقب خودروي سواري 405 نيز کردند.

راننده 405 که خود را در محاصره ماموران پليس مي‌ديد، با استفاده از شگرد ايجاد دود از اگزوز خودروي سواري، قصد داشت از دست ماموران فرار کند که به دليل تراکم بالاي خودروها در اتوبان، در انجام فرار ناکام ماند و از سوي ماموران بازداشت شد.

راننده با ايجاد تصادف صوري و کوباندن خودروي سواري خود به گاردريل‌هاي وسط اتوبان، خودروي سواري را که از سمت هر دو طرف پنچر شده بود، به صورت روشن رها کرد و با پاي پياده، خلاف جهت حرکت خودروها، در اتوبان اقدام به فرار کرد که ماموران با شليک شش تير، موفق به بازداشت وي شدند.

سردار قادر کريمي جانشين فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به دستگيري هر سه سرنشين خودروي سواري 405، افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در بازرسي از خودروي متوقف شده، موفق به کشف 420 کيلوگرم ترياک که به طرز ماهرانه‌اي در داخل درهاي خودرو جاسازي شده بود، شدند.

در جريان اين درگيري اتوباني، هر سه متهم دستگير شدند و يکي از متهمان که از ناحيه پا مجروح شده بود، براي طي مراحل درمان، به بيمارستان منتقل شد.

جانشين فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعلام اينکه خودروي متوقف شده از قبل براي انجام قاچاق مواد مخدر به سرقت رفته بود، افزود: تلاش براي شناسايي ديگر متهمان اين پرونده همچنان ادامه دارد.

 

+ 0
- 0




Scroll to Top