امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18649
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۳۰

کشور نیازمند انقلاب و تحول در عرصه اقتصادی است - مخالفان ایجاد 5 میلیون شغل، نگاهشان به جای دیگری اس

قالیباف در مسجد امیرالمومنین قم:کشور نیازمند انقلاب و تحول در عرصه اقتصادی است/مخالفان ایجاد 5 میلیون شغل، نگاهشان به جای دیگری است

به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه انتخابات خبرگزاری فارس از قم، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که عصر امروز دوشنبه چهارم اردیبهشت به قم سفر کرده است، طی سخنانی در مسجد امیرالمؤمنین(ع) این شهر گفت: کشور نیازمند انقلاب و تحول در عرصه اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: باید در عرصه دفاع از مستعضفان و محرومان مجاهدت کنیم.

قالیباف، شهر قم را همیشه مبدأ تغییر و انقلاب در کشور خواند و با اشاره به اینکه این شهر همیشه برای این راه هزینه پرداخته است، ابراز امیدواری کرد که همیشه این افتخار نصیب مردم ولایت مدار قم باشد که هرگونه تغییری از این شهر آغاز شود.

وی نیاز امروز مردم را تحول و انقلاب در عرصه اقتصادی کشور خواند و اظهار داشت: خوشحالیم که امروز همچنان علمای ما مدافع مستضعفین و محرومین این کشور هستند و درب بیوت آنها باز است و در دفاع از محرومین کم نگذاشته و نمی‌گذارند.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در فرهنگ قرانی داریم که باید در راه مردم تلاش و مجاهدت کنیم و این تلاش و مجاهدت در هر عرصه‌ای باشد باید انجام شود. 

وی افزود: مجاهدت و مبارزات مردم و رهبری امام راحل کار را به جایی رساند که ایران نقش مهمی را در منطقه ایفا می‌کند.

قالیباف با طرح این سوال که چرا در یک صحنه اینچنینی و بسیار پیچیده از جهت فنی و علمی در عرصه نظامی و امنیتی به این جایگاه رسیده‌ایم تا در ردیف پنج کشور اول دنیا قرار گرفته و رشد علمی پیدا کنیم؟ گفت: دلیل آن این است که مردم مخلص و با وفای ما به‌ گونه همان مردان مردی زندگی می‌کنند که هرگز در برابر دشمنان قد خم نکردند، اما امروز باید در خانواده در برابر حداقل نیازهای خانواده خود سرشکسته شوند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: مخالفان ایجاد 5 میلیون شغل، نگاهشان به جای دیگری است.

ادامه دارد ...






Scroll to Top