امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18315
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ۰۸:۳۰

همه باید تلاش کنیم تا کشور به نمایشگاه کار و کارآمدی تبدیل شود

بذرپاش در پیامی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:همه باید تلاش کنیم تا کشور به نمایشگاه کار و کارآمدی تبدیل شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس به مجمع عمومی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

اعضای محترم مجمع عمومی جبهه مردمی

باسلام و تحیت 

ملت بزرگ ایران، ملتی شایسته خدمت اند و هرچه فرد انقلابی تر، خادم تر و هر چه خادم تر، انقلابی تر؛ این دو واژه از هم جدا ناپذیرند و نیروهای انقلاب ، هم شأن اصلیشان خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران است و هر چه خدمتگزارتر، عزیز تر در نزد خداوند متعال و مردم.

جمع شدن بزرگوارانی چون شما با هدف اعتلای کشور عزیزمان مقدس و ستودنی است.جمع شدنی که هم خدا به آن برکت می دهد و هم باعث دلگرمی دوستداران انقلاب و کشور خواهد بود.

همه باید برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم ؛ "نه" به وضع موجود ما نه از هوی و هوس است بلکه از سر قدردانی ایثار ایثارگران است."نه" به وضع موجود ما، نه از سر قدرت طلبی است بلکه برای رساندن ایران به قله های پیشرفت و قرار گرفتن کشور در ریل کار و نشاط است. همه باید تلاش کنیم کشور را به نمایشگاه کار و کارآمدی تبدیل کنیم.نشاط را که به خاطر برخی مدیریت های کسل کننده تا حدودی از میان ما رخت بربسته، به جامعه بویژه نسل جوان و هوشمندمان بازگردانیم؛ این ، جز با همت شما عزیزان میسر نخواهد بود، به طور قطع این شدنی است و ما می توانیم.

از اینکه بنده را که کوچک شما هستم مورد اعتماد قرار دادید صمیمانه قدردانم و بر خود می بالم که چون شما بزرگوارانی که از جماعت خوبان، فرهیختگان و مؤمنان هستید را در کنار خود دارم و تا دستیابی به هدف والا در کنار هم هستیم ان شاءالله.

انتهای پیام/






Scroll to Top