امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18051
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ ۰۷:۰۰

اقتصاد مقاومتی با نصب بنر و برگزاری سمینار به‌جایی نمی‌رسد - دولتمردان به‌دنبال حل مشکلات مردم باشن

امام جمعه موقت ساری:اقتصاد مقاومتی با نصب بنر و برگزاری سمینار به‌جایی نمی‌رسد/ دولتمردان به‌دنبال حل مشکلات مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امروز در آیین نماز جمعه مرکز مازندران در جمع نمازگزاران، اظهار کرد: کسانی که در دوره غیبت امام عصر(عج) زندگی می‌کنند و فقط از جایگاه امام زمان(عج) شنیدند و منتظر ظهور هستند افضل‌ترین افراد همه دوران روی زمین هستند.

وی افزود: شناخت و معرفت به امام عصر(عج) و ارتباط با امام زمان(عج) از مهم‌ترین مسائل برای منتظران واقعی است.

امام جمعه موقت ساری درباره ارتباط با امام زمان(عج) و شناخت از این امام گفت: لازم است محفل دعا برای امام زمان(عج)، صدقه دادن برای سلامتی امام عصر(عج)، خواندن آخرین آیات سوره حشر، استمرار در قرائت دعای عهد، احساس حضور امام عصر(عج) در همه جا، کسب رضایت امور برای دل‌ شادی امام زمان(عج)، دعا کردن برای فرج ظهور، احترام به فرزندان پیامبر و سادات از سوی منتظران امام عصر(عج) صورت گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه ماه رجب را در پیش داریم که لازم است در این ماه طلب و مغفرت صورت گیرد، ادامه داد: لیله‌الرغائب شب آرزوها را در پیش داریم و باید فیض و بهره کافی از این شب برده شود.

قاسمی به نام‌گذاری سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد پرداخت و تصریح کرد: امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبری مزین شده است و نشان می‌دهد چندین سال متوالی است که دغدغه رهبری مباحث اقتصادی را دارد.

وی با تأکید بر اینکه اقتصادی مقاومتی استراتژی دائمی و پایان‌ناپذیر است و باید هر ساله استمرار یابد، افزود: این نام‌گذاری در سال‌جاری نشان از عدم حصول مناسب از برنامه‌های چند سال قبل در حوزه اقتصادی است.

امام جمعه موقت ساری عدم رضایت رهبری و مردم به موضوعات اقتصادی در کشور را عاملی دانست تا در تریبون نماز جمعه انتقاد از فعالیت‌های دولت صورت گیرد، و در این خصوص اظهار کرد: قصد ما به هوا بردن دولت نیست صحبت ما خواسته مشروع رهبری و مردم است.

این مسؤول، ادامه داد: دولتمردان باید به دنبال راهکاری برای حل مشکلات مردم باشند.

قاسمی نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری را نوعی فرهنگ‌سازی در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: فرهنگ‌سازی درباره اقتصادی مقاومتی در کشور کمرنگ است.

وی امسال را برای نظام و مملکت مهم دانست و اضافه کرد: وقتی مقام معظم رهبری سال را با شعار اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال شروع کردند باید بدانیم علاج و مبارزه با تحریم‌های اقتصادی نظام سلطه مدیریت جهادی و انقلابی در حوزه اقتصادی است.

امام جمعه موقت ساری تفکر بسیجی را تنها راه حل رهایی از اقتصاد وارداتی دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی با بنر و سمینارها به جایی نمی‌رسد و اقتصادی مقاومتی باید بر سر سفره مردم برسد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه باید یاد بگیریم اقتصاد مقاومتی اتکا به تولیدگران داخلی است، افزود: اقتصاد مقاومتی ذوب شدن در اقتصاد غرب نیست.

قاسمی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اقتصاد باج دادن به غرب نیست، اضافه کرد: لازم است برای رهایی از تحریم اقتصادی به تحقق شعار رهبری توجه شود.

وی به سخنرانی رهبری درباره انتخابات آینده در کشور که در حرم امام رضا(ع) ایراد فرمودند، اشاره کرد و گفت: بنا به تأکیدات رهبری باید انتخابات سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در کشور برگزار شود.

امام جمعه موقت ساری به اعزام کاروان راهیان نور اشاره کرد و گفت: راهیان نور اقدام فرهنگی است که نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت پیوند می‌دهد.

قاسمی با اشاره به اینکه لازم است پیوند بین نسل جوان جامعه با فرهنگ دفاع مقدس استمرار یابد، خاطرنشان کرد: وقتی دشمن در تهدید نظامی مقابل جمهوری اسلامی ناکام ماند سلاح نرم و یا شبیخون فرهنگی را علیه کشور به‌کار گرفت.

وی اقدامات سپاه را در اعزام کاروان‌های راهیان نور در غرب و جنوب کشور موثر دانست و گفت: نظام سلطه از تهدیداتش پیام دفاع مقدس را دریافت می‌کند و به عینه می‌بیند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/ج/






Scroll to Top