امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 15388
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۰

قطع خطوط کمک‌رسانی به داعش در تلعفر - تدوین طرح راهبردی ویژه برای مرکز شهر

سخنگوی بسیج مردمی عراق در گفت و گو با فارس خبر دادقطع خطوط کمک‌رسانی به داعش در تلعفر/ تدوین طرح راهبردی ویژه برای مرکز شهر

«یوسف الکلابی»، سخنگوی امنیتی بسیج مردمی عراق در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد در خصوص عملیات پیروزمندانه بسیج مردمی در آزادسازی فرودگاه تلعفر اظهار داشت: نیروهای بسیج مردمی با آزادسازی فرودگاه تلعفر به وسعت 16 تا 18 کیلومتر مربع در عملیاتی چند ساعته ضربه شدیدی به داعش زدند.

وی با بیان اینکه بسیج مردمی  مهمترین و بیشترین خطوط کمک رسانی به تلعفر را مسدود کرده افزود: نیروهای بسیج مردمی از ابتدای استقرار خود در محور غربی عملیات موصل مساحتی بالغ بر 207 کیلومتر مربع از این جبهه را آزاد کردند.

سخنگوی بسیج مردمی عراق درباره آزادسازی مرکز تلعفر در غرب موصل گفت: فرماندهی بسیج مردمی طرح راهبردی جدیدی را متناسب با میزان حضور غیرنظامیان حاضر در این منطقه که داعش آنها را سپر انسانی خود گرفته وضع کرده اند علاوه بر اینکه آمادگی های نظامی فشرده ای برای آغاز نبرد در تلعفر جریان دارد.

به گزرش فارس،نیروهای بسیج مردمی عراق چهارشنبه گذشته موفق شدند فرودگاه نظامی تلعفر را که 9 کیلومتر با مرکز شهر تلعفر فاصله دارد، آزاد کنند.  
 
مأموریت آزادسازی تلعفر در غرب موصل به نیروهای داوطلب مردمی عراق واگذار شده است.
 
شهر تلعفر که در سال 2014 به اشغال گروه تروریستی داعش در آمده است، 65 کیلومتر با مرکز موصل فاصله دارد.
 
این شهر پایگاه مهم داعش و راهی برای عبور تروریست‌ها از سوریه به موصل و بالعکس است و از این مسیر همه کمک‌های لجستیک برای داعش فرستاده می‌شود.

انتهای پیام/ح






Scroll to Top