امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 9342
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۹:۰۰

هلاکت 3 نفر از عوامل شهادت ماموران نیروی انتظامی در خاش - 2 نفر دستگیر شدند

فرماندار خاش خبر دادهلاکت 3 نفر از عوامل شهادت ماموران نیروی انتظامی در خاش/ 2 نفر دستگیر شدند

محمداکبر چاکرزهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از هلاکت عوامل شهادت سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در خاش خبر داد.

وی افزود: سه نفر از اشرار در درگیری شب گذشته به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز امروز در عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.

فرماندار خاش در تشریح جزئیات این حادثه و چگونگی دستگیری این عوامل گفت: تروریست‌ها دیشب ساعت هشت شب اقدام به حرکت تروریستی کرده و با آتش‌ گشودن به سمت یگان تکاوری نیروی انتظامی در محل ایست بازرسی اطراف فلکه پسته، دو درجه‌دار نیروی انتظامی را در دم به شهادت می‌رسانند و یک سرباز وظیفه نیز به دنبال جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‎رسد.

چاکرزهی گفت: با تلاش ماموران گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات اطلاعاتی پیچیده عوامل این حادثه در حالی که سه جنازه بر روی دستانشان بود، دستگیر شدند.

وی بیان کرد: خودرویی که شب گذشته این اشرار با آن اقدام به شهید کردن ماموران نیروی انتظامی کرده و متواری شدند نیز سرقتی بوده و هفته گذشته آن را به سرقت برده‌ بودند.

فرماندار خاش تاکید کرد: شب گذشته بعد از رخداد این حادثه، جلسه شورای تامین شهرستان خاش برگزار و تمامی راه‌ها و نقاطی که ممکن بود این اشرار از طریق آنها متواری شوند، تحت کنترل کامل نیروهای امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت.

چاکرزهی گفت: سرانجام امروز در یک عملیات پیچیده ماموران اطلاعاتی و انتظامی موفق به دستگیری این اشرار شدند.

انتهای پیام/3139/ح40






Scroll to Top