امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 7086
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۷:۳۰

افشاگری رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان خشم سعودی‌ها را برانگیخت

خبرگزاری فارس: افشاگری رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان خشم سعودی‌ها را برانگیخت

افشاگری رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان خشم سعودی‌ها را برانگیخت

پس از آنکه رئیس کمیته انضباطی فدراسیون عربستان شکایت رسمی را به فیفا علیه فدراسیون این کشور به خاطر دخالت سیاست در ورزش ارائه داد بالاخره خشم سعودی‌‌ها را برانگیخت.


به گزارش خبرگزاری فارس، البابطین رئیس کمیته انضباطی فدراسیون عربستان که در جریان اختلافات دو فدراسیون ایران و عربستان از سمتش اخراج شده بود پس از آن دست به افشاگری زد. او در ابتدا فضای فدراسیون عربستان را متهم به سیاسی بودن کرد و گفت: این‌ها می‌خواهند دهان‌مان بسته بماند! سیاستمداران مداخله مستقیم به امور فدراسیون می‌کنند!

پس از این انتقاد شدید او بیکار ننشست بلکه شکایتی را به فیفا ارائه داد تا حق خود را بگیرد زیرا معتقد است که به صورت ناعادلانه از سمتش اخراج شده است و دست‌های خارجی منجر به این کار شده است. این شکایت او حتی می‌تواند فوتبال عربستان را تعلیق کند.

در جواب به این افشاگری‌ها فدراسیون عربستان بالاخره واکنشی نشان داد تا خود را تبرئه کند. در این راستا آل‌شیخ مدیر روابط عمومی فدراسیون عربستان که هفته پیش از سوی سعودی‌ها گماشته شد واکنش نشان داد و اعلام کرد: البابطین صراحتا قوانین را زیر پاگذاشته است و این کار را چندین بار انجام داده است. اعتراضات او اصلا وارد نیست زیرا او قوانین را نقض کرده نه فدراسیون! از جمله نقض قوانین عدم حضور در جلسات کمیته انضباطی و رسانه‌ای کردن مسائل است!

به گزارش فارس، همچنان که مشاهده می‌شود فدراسیون عربستان دست پیش را گرفته است تا پس نیفتد. با این افشاگری‌های پی‌درپی البابطین رئیس کمیته انضباطی عربستان و ارائه  شکایت به فیفا خطر تعلیق، فوتبال سعودی‌ها را بیشتر و بیشتر تهدید می‌کند در نتیجه فدراسیون عربستان چاره‌ای جز این نداشت که برای این مسئول بلند پایه پرونده سازی کرده و او را متهم به نقض قوانین نموده تا خود را از این بحران خارج سازد.
انتهای پیام/ر

http://fna.ir/57V12E





Scroll to Top