امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 6412
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ۲۰:۳۰

میثم مطیعی و آهنگران با نوای خود حاضران را تحت تاثیر قرار دادند - از خانواده شهدای مدافع حرم قدردان

خبرگزاری فارس: میثم مطیعی و آهنگران با نوای خود حاضران را تحت تاثیر قرار دادند/ از خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی شد

اختتامیه جشنواره مردمی عمار/2
میثم مطیعی و آهنگران با نوای خود حاضران را تحت تاثیر قرار دادند/ از خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی شد

میثم مطیعی در مراسم اختتامیه جشنواره مردمی عماربا نوای خود به شعرخوانی برای مدافعان حرم پرداخت و حاضران را به یاد این عزیزان انداخت.


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، میثم مطیعی با نوای خود به شعرخوانی برای مدافعان حرم پرداخت و مردم حاضر در سالن را به یاد این عزیزان انداخت.

میثم مطیعی برای حاضران دعا کرد که از این قافله جا نمانیم. وی در ادامه با نوای خود شعری بلند را مداحی کرد که شاه بیت آن بیت زیر بود: 

از بسیجی های روح اللهی سید علی است

کز از پس هر فتنه او را روسفید آورده اند 

در ادامه آهنگران میکروفون را از مطیعی گرفت و با شعر حماسی با نوای کاروان، ادامه برنامه را در دست گرفت و مراسم سینه زنی با نوای مطیعی و آهنگران در حال برگزاری است.

زخون هر شهیدی لاله روید 

مبادا روی لاله پا گزاریم 

حاج صادق آهنگران با این بیت شعر نوای خود را پایان داد.

خانواده شهیدان  ابوحامد، رضایی، نوروزی، صدرزاده، بختی، توسلی، عزیزی، تقوی، ملازهی با لبیک یا حسین حاضران روی جایگاه آمدند. ومردم صلواتی را به این شهیدان هدیه کردند.

سپس در ادامه مراسم همسر شهید صدرزاده به نمایندگی از خانواده شهدای مدافع حرم پشت میکرفون قرار گرفت و با سلام بر حضرت مهدی(عج) و سلام بر همسر خود و مردم کلام خود را آغاز کرد و گفت: عمار نقش مهمی را در بصیرت بخشی مردم ایفا کرد و برزگترین عمار تاریخ حضرت زینب(س) بوده است. انقلاب اسلامی نیاز به عمار و عمارها دارد، فتنه انگیزان غافلند که عمارهای انقلاب سربازان رشید برای مقام معظم رهبری شده اند و دیگر فریب قرآن های بر سر نیزه را نخواهند خورد.

در فتنه اگر عمارها نقش خود را درست انجام می دادند هزینه ای به انقلاب تحمیل نمی شد، گویا قرار است سربازان امام خامنه ای تنها در امتحانات داخلی حضور نداشته باشند و در خارج از مرزهای سرزمین اسلامی نیز انجام وظیفه کنند.

امیدوارم همه کسانی که دخیل در این جشنواره بوده اند به عماری برای رهبری و شهدا تبدیل شوند.

در ادامه مراسم مجری برنامه ضمن تشکر از همسر شهید صدری زاده گفت: بنا داشتیم دقایقی را در خدمت همه خانواده شهدا باشیم اما به خاظر محدودیت زمان این اتفاق مقدور نیست لذا با حضور خانواده شهدا  جوایز بخش تقدیر از مدافان حرم به برندگان تقدیم شد.

در بخش مدافعان حرم لوح افتخار به اثر  معلم به کارگردانی محسن اردستانی رستمی تعلق گرفت. دومین لوح افتخار تعلق گرفت به اثر روایت نصر به کارگردانی ساسان فلاح و فانوس این بخش نیز به اثر ایرانی های مرتد به کارگردانی حمید عبدالله زاده  تعلق گرفت.

در بخش بیداری اسلامی قبل از ارائه لوح افتخار خانواده شهدا نیجریه و شهیدان قاسمی،ملکی پور  و میعادی به روی صحنه آمدند.

لوح افتخار این بخش به مسیر هشت میلی متری به کارگردانی محمد صفا و امیر مهر یزدان برای ساخت اثری زیبا پیرامون امام راحل تعلق گرفت و جایزه خود را به فاطمه صدرزاده فرزند شهید صدرزاده اهدا کرد.

فانوس این بخش به اثر معلم به کارگردانی حبیب محمدی منصور و جایزه ویژه این بخش به بار دیگر مردی که دوستش می داشتیم به کارگردانی محمد حسن یادگار تعلق گرفت.

جایزخ وی

این پیام در حال تکمیل است ...

http://fna.ir/LLF61J





Scroll to Top