امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4373
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۲ آبان ۱۳۹۴ ۱۹:۳۰

ترافیک روان در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) - برای کنترل ترافیک احتمالی آماده‌ایم

خبرگزاری فارس: ترافیک روان در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع)/برای کنترل ترافیک احتمالی آماده‌ایم

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد
ترافیک روان در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع)/برای کنترل ترافیک احتمالی آماده‌ایم

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک روان در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) خبر داد و گفت:‌ برای کنترل ترافیک احتمالی آماده‌ایم.


سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: در محور هراز در حوزه شرق استان تهران به دلیل یک‌سویه شدن این محور از آب اسک به سمت رودهن، ترافیکی وجود ندارد و تردد به صورت روان و عادی در جریان است.

وی افزود: محور هراز از ساعت 15:30 ظهر امروز از آب اسک به سمت رودهن یک‌طرفه شده و از تردد خودروها از ساعت 14:30 ظهر از رودهن به سمت شمال کشور جلوگیری به عمل آمده است.

محبی ادامه داد: همچنین از ساعت 6 صبح امروز تا 24 امشب تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از این محور ممنوع است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار کرد: ترافیک در این محورها نیز روان و عادی گزارش شده است و همچنین تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا 24 امشب ممنوع است و از تردد آن‌ها از تهران به سمت قائم‌شهر و برعکس جلوگیری می‌شود.

وی افزود: رانندگان هنگام بازگشت از مسافرت باید شکیبایی و احتیاط را مدنظر قرار دهند و از شتاب و عجله هنگام رانندگی خودداری کنند تا هم خود و هم دیگران سالم به مقصد برسند.

محبی ادامه داد: با توجه به بازگشت مسافران از محورهای شرق استان تهران (هراز و فیروزکوه)، رانندگان باید به مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و از سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمطمئنه پرهیز کنند و فاصله طولی مناسبی با خودروی جلویی داشته باشند تا در طول مسیر به مشکلی برنخورند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: اکیپ‌های پلیس راهور در طول مسیر برای هدایت ترافیک احتمالی حضور دارند و اگر مشکلی به وجود آید، به سرعت گره‌های ترافیکی رفع و مسیر باز خواهد شد.

انتهای پیام/67016/ذ30






Scroll to Top