امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4041
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ۲۰:۳۰

استقبال خبرنگاران ژاپنی و مصدومیت سردار - دیدار با ژاپن با توپ‌های جام ملت‌ها

خبرگزاری فارس: استقبال خبرنگاران ژاپنی و مصدومیت سردار/ دیدار با ژاپن با توپ‌های جام ملت‌ها

گزارش تمرین تیم ملی
استقبال خبرنگاران ژاپنی و مصدومیت سردار/ دیدار با ژاپن با توپ‌های جام ملت‌ها

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با ژاپن عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار تدارکاتی روز سه‌شنبه مقابل ژاپن آماده می‌کند از ساعت 17 امروز تمرینات خود را در زمین اصلی ورزشگاه آزادی و با حضور 25 بازیکن پیگیری کرد.

* اتوبوس ملی‌پوشان ساعت 16 و 50 دقیقه وارد ورزشگاه آزادی شد و ملی‌پوشان پس از رفتن به رختکن آماده حضور در زمین شدند.

* کارلوس کی‌روش به محض ورود به زمین در کنار افشین پیروانی بر روی یکی از نیمکت‌های ورزشگاه نشسته و دقایقی را با او صحبت کرد.

* با توجه به اینکه مسابقه روز سه‌شنبه مقابل تیم ملی ژاپن برگزار می‌شود به همین منظور عکاسان زیادی از ژاپن که برای پوشش این مسابقه به ایران‌ آمده‌اند در ورزشگاه حاضر شده و تمرین امروز را پوشش خبری و تصویری دادند. نکته قابل توجه اینکه یکی از این خبرنگاران اصرار زیادی داشت تا با کی‌روش مصاحبه اختصاصی بگیرد که سرمربی تیم ملی این کار را به بعد از تمرین ارجاع داد.

* قبل از آغاز تمرین اعضای کادر فنی با حضور در ورزشگاه آزادی زمین را آماده تمرینات امروز کرده بودند هرچند که بلندی چمن مشهود بوده و این موضوع کار را در انجام کارهای تاکتیکی سخت می‌کرد. البته تمرین امروز نیز مانند تمرین روزهای گذشته فیلمبرداری شد.

* امروز نیز ورزشگاه آزادی هوای مطبوعی داشت و ملی‌پوشان در یک هوای مناسب پاییزی به تمرین پرداختند.

* کی‌روش روز گذشته برای ادامه تمرینات و مسابقه با ژاپن از برخی بازیکنان باتجربه تیم ملی در مورد اینکه دیدار روز سه‌شنبه با توپ‌های قدیمی نایک که ویژه جام ملت‌های آسیا بود برگزار شود یا توپ‌‌های جدید نایک که به تازگی خریداری شده است که امروز مشخص شد توپ‌های قدیمی مصوب شده و گویا این مسابقه با توپ‌های ویژه جام ملت‌ها برگزار خواهد شد.

* با آغاز تمرین سردار آزمون، مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا بیرانوند به عنوان اولین نفرات وارد زمین شدند.

* تیم ملی امروز با لباس سبز رنگ در تمرینات حاضر شده است و کادر فنی نیز به جز کی‌روش لباس بنفش بر تن دارند و کی‌روش نیز با تی‌شرت مشکی این تمرین را زیر نظر گرفت. با آغاز تمرین و پس از انجام کارهای بدنی، گلرها از سایر بازیکنان جدا شده و برای انجام کارهای تخصصی دروازه‌بانی به سمت دنگاسپار رفتند و بازیکنان نیز پس از چند دور دویدن ابتدا استارت‌های کوتاه و بلند در پشت یکی از دروازه‌ها انجام داده و سپس بعد از دقایقی به دو تیم سفید و قرمز تقسیم شده و در دو سوم زمین در بین 6 دروازه کوچک به بازی فوتبال مشغول شده است. در این مسابقه در این مسابقه که 10 به 10 برگزار شد بازیکنان باید با یک دست پاسکاری کرده و توپ را به مهاجمان می‌رساندند. در این بین کاوه رضایی مهاجم تیم ملی که از ناحیه بینی مصدوم است با یک کاور مشکی و ماسک محافظ برای تمایز از سایر بازیکنان در میدان حضور داشت. این بازیکن یار کمکی تیم حمله‌کننده بود. ضمن اینکه خسرو حیدری مدافع هافبک تیم ملی که روز گذشته به تمرینات اضافه شده بود و احتیاط خاصی در خصوص او توسط کادر پزشکی صورت گرفته بود امروز با آمادگی بالا و تمرینات گروهی حاضر شده بود.

* خبرنگاران و عکاسان ایرانی زیادی در آستانه دیدار با ژاپن برای پوشش تمرینی این مسابقه در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* اوسیانو کروز دستیار کی‌روش دقایقی در تمرین دروازه‌بان‌ها حاضر شده و به تمرین دریبل‌زنی با سوشا مکانی مشغول شد. او سعی می‌کرد در این تمرین به هر شکل ممکن توپ را از بین پاهای مکانی عبور دهد که این موضوع شوخی و خنده هر دو طرف را در پی‌داشت.

* نورافکن‌های ورزشگاه از ساعت 17 و 20 دقیقه روشن شد تا از این دقیقه تمرین در زیر نور برگزار شود.

* تمرین فوتبال ملی‌پوشان زیرنظر کی‌روش که در مرکز زمین ایستاده بود برگزار شد. البته سرمربی تیم ملی هراز گاهی تذکرات لازم را به بازیکنان می‌داد.از ساعت 17 و 50 دقیقه کی‌روش با جمع کردن بازیکنان دقایقی به بازیکنان تذکرات فنی را ارائه کرده و پس از 5 دقیقه تمرین ادامه کرد. در بخش دوم کادر فنی روی حفظ توپ تاکید داشت و همچنین کی‌روش از بازیکنان یم‌خواست تا با بردن توپ به لب خط مهاجمان کناری را با ارسال‌های خود در موقعیت گل قرار دهند که در این بین کی‌روش هر از گاهی تمرین را قطع کرده و با نشان دادن مسیر حرکت به مهاجمان از آنها خواست تا با دقت بیشتری این تمرین را انجام دهند.

* در دقایق پایانی تمرین حادثه‌ای برای یکی از عکاسان به وجود آمد که این عکاس در حالی که قصد داشت از سکوها پایین بیاید زمین خورد اما این موضوع بدون هیچ خسارتی ختم به خیر شد.

* دروازه‌بان‌ها که امروز پیراهن سفید بر تن داشتند همچنان به کارهای اختصاصی دروازه‌بانی ادامه داده و بازی فوتبال در بین 6 دروازه کوچک ادامه پیدا کرد.

*در حالی که بازی فوتبال ادامه داشت سردار آزمون با تکل مسعود شجاعی از ناحیه پا مصدوم شد که پزشکان در بالای سر او حاضر شدند و به مداوی او پرداختند در این زمان رضایی کاور مشکی را از تن درآورد و با پوشیدن کاور قرمز به تیم اضافه شد.

ساعت 18:10 دقیقه کی‌روش این بازی را قطع کرد و پس از استراحتی کوتاه بازیکنان به همان تمرین ادامه دادند اما گلرها از دروازه جنوبی برای ادامه تمرین به سمت دیگر زمین رفتند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ژاپن در ساعت 17 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/






Scroll to Top