امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4032
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰

سردار همدانی در 80 عملیات بزرگ سوریه شرکت کرد - تروریست ها در عراق و سوریه دفن می‌شوند

خبرگزاری فارس: سردار همدانی در 80 عملیات بزرگ سوریه شرکت کرد/ تروریست ها در عراق و سوریه دفن می‌شوند


سردار رضایی در مراسم تشییع پیکر سردار همدانی:
سردار همدانی در 80 عملیات بزرگ سوریه شرکت کرد/ تروریست ها در عراق و سوریه دفن می‌شوند

سردار سرلشکر محسن رضایی گفت: سردار همدانی با تهاجم ظالمانه استکبار به سوریه از سال 90 به این کشور رفت، دفاع وطنی را آنجا تشکیل داد و در 80 عملیات حضور داشت.


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنان یدر تشییع با شکوه پیکر سردار همدانی د رمیدان سپاه تهران گفت: سردار همدانی با تهاجم ظالمانه استکبار به سوریه از سال 90 به این کشور رفت، دفاع وطنی را آنجا تشکیل داد و در 80 عملیات حضور داشت.

فرمانده سپاه در سالهای دفاع مقدس افزود: همدانی قرارگاه حضرت زنیب(س) را در دمشق و قرارگاه حضرت رقیه(س) را در حلب راه انداخت.

رضایی با بیان اینکه سردار همدانی 40 سال برای اعتلای اسلام جنگید، گفت: او تا آخرین روز در جبهه‌های جنگ تحمیلی ماند و در سوریه نیز یک تنه از حرم اهل بیت دفاع کرد و بارها تا آستانه شهادت پیش رفت.

وی همدانی را یار دوم سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان دانست و افزود: حاج احمد حزب‌الله را در لبنان بنا کرد و سردار همدانی نیز دفاع وطنی را که مشابه حزب‌الله است در سوریه شکل داد و دهها هزار جوان سوری را در این قالب سازماندهی کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: وقتی به او گفته شد که یک لشکر از ایران به سوریه ببریم گفت ما پاسداها از مردیم و با تکیه بر خود مردم سوریه تروریستها را از بین خواهیم برد.

رضایی با بیان اینکه امروز فتنه بزرگی سراسر اسلام را فرا گرفته که باید آن را از بین بببریم، تصریح کرد: اگر عربستان و تکفیری ها در سوریه، عراق و یمن پیروز شوند، جهان اسلام را 15 قرن به عقب می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: امروز امنیت ایران تنها در چهاچوب مرزها قابل تامین نیست و با امنیت منطقه گره خورده و سردار همدانی نیز در سوریه شهید شد تا ناامنی به تهران نرسد. پس عده ای نگویند که چرا او در سوریه شهید شد.

فرمانده اسبق سپاه گفت: همدانی به پیشواز امنیتی رفت که جهان اسلام را آرام نگه دارد و دشمن هم خیال باطل نکند چراکه با شهادت او، دهها همدانی دیگر بلند خواهند شد و پرچم را در دست خواهند گرفت و آنها را در سوریه و عراق دفن خواهند کرد.

رضایی در پایان با اشاره به تحولات فلسطین و با بیان اینکه این بی سابقه است که صهیونیستها از ورود مسلمانان به مسجدالاقصی جلوگیری کند، تاکید کرد: انتفاضه جدید در فلسطین آغاز شده است.

انتهای پیام/






Scroll to Top