امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18788
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۰۶

شکسته شدن رکورد گینس توسط پورشه کاین

خودروی آلمانی توانست ایرباس ۲۸۵ تنی را جا به جا کند.

خودروهای لوکس همواره از محبوبیت زیادی میان علاقه مندان به این زمینه برخوردار بوده اند. یکی از بهترین شرکت ها که در رابطه با تولید این گونه وسایل شهرت زیادی دارد، پورشه است. خودرو ساز آلمانی با مدل های خیره کننده خود توانسته نظر عده زیادی را به سوی خود جلب نماید. یکی از مدل های پرطرفدار این کمپانی، پورشه کاین نام دارد.

از جمله مشخصاتی که کمتر در این وسیله مورد توجه قرار گرفته، میزان توانایی آن برای یدک کشیدن وسیله ای دیگر است. باید به اطلاع برسانیم که پورشه کاین می تواند هر چیزی تا وزن ۴۵۳۵ کیلوگرم را همراه خود بکشد. اما معنای سخن یاد شده این نیست که پورشه کاین در مواجهه با موارد سنگین تر دچار مشکل خواهد شد.

خوردوساز آلمانی برای آنکه بتواند رکورد گینس در زمینه سنگین ترین هواپیمای کشیده شده توسط خودرو را جا به جا کند، از یک کاین اس دیزلی استفاده کرده است. بنا شد که ماشین یاد شده هواپیمای ایرباس «A380» با وزن ۲۸۵ تن را بکشد. رکورد قبلی تنها ۱۷۰ تن بود و بنابراین حرکت یاد شده گام مهمی در این زمینه به شمار می رفت.

در این راه هیچ تغییری در خودرو اعمال نگشت و یک طناب یدک معمولی مورد استفاده قرار گرفت. موتور پورشه کاین می تواند ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور ایجاد نماید. برای اطمینان از اتفاقی نبودن این موفقیت، شرکت آلمانی از یک پورشه کاین توربو اس نیز استفاده نمود. ویدیوی زیر جزئیات این رکورد شکنی را به شما نشان خواهد داد.

Loading...
 
دانلود

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top