امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 18388
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ۲۳:۳۰

حسینی: بچه‌ها بدون من و سروش هم از پس الهلال برمی‌آیند - هیچ تیمی در ایران با این پرسپولیس قابل قیا

باید در آسیا صعود کنیم و به قهرمانی فکر می‌کنیمحسینی: بچه‌ها بدون من و سروش هم از پس الهلال برمی‌آیند/ هیچ تیمی در ایران با این پرسپولیس قابل قیاس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، سید جلال حسینی پس از عقد قرارداد جدید خود با باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پاسخگوی سوالات بود.

خبر قرارداد جدید برای دو سال از چندی پیش به یکباره و بدون مقدمه منتشر شد، آیا از قبل صحبتی داشتید؟

صحبت را که انجام داده بودیم. با خود آقای برانکو هم صحبت کرده بودیم. صحبت خاصی هم نبود. من که دوست داشتم با پرسپولیس ادامه بدهم. آقای برانکو هم که لطف داشتند، فقط منتظر یک زمان مناسب بودیم که پیش آمد.

درباره این قرارداد صحبتی با هواداران دارید؟

آنها یکی از عوامل اصلی برای تمایل فراوان به ادامه حضور هستند. از آنها به خاطر حمایت هایشان تشکر می‌کنم. امروز خیلی خوشحالم و امیدوارم در این مدت دو سال باز هم بتوانیم با پرسپولیس قهرمان بشویم و آن را به هواداران تقدیم کنیم.

تا امروز چند جام را بالای سر برده‌ای؟

قبل از این، چهار جام گرفته‌ام و این پنجمین بار است.

پس می‌توانی تعداد جام‌ها را شش تایی کنی؟

امیدوارم به بیشتر از این رقم برسیم. این پرسپولیس و این هواداران لیاقتش را دارند.

برگشت به پرسپولیس برای شما کمی سخت بود ولی حالا به خوبی اعتماد برانکو را جلب کرده‌اید تا جایی که می‌شنویم تمایل نشان داده روزی دستیارش باشید؟

چنین مطلبی باعث خوشحالی من است. به هر حال او یک مربی با تجربه است. همه بچه‌ها از تجربه او استفاده می‌کنند. امسال شاهد ثمر دادن تجربه و تخصص او بودیم. ما از نزدیک می‌بینیم که او تمام تلاش و کوشش خودش را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرد تا تیم را در چنین مسیری قرار بدهد. پرسپولیس الان یک تیم پر قدرت است. بچه‌ها یاد گرفته‌اند که چگونه در مسیری پرقدرت حرکت کنند.

اگر کسب قهرمانی باعث افت انگیزه نشود و پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد، می‌توانید بگویید کاپیتان پرقدرت‌ترین تیم تاریخ لیگ ایران بوده‌ایم؟

زمانی که در سپاهان بودم توانستیم بیشترین امتیاز همه ادوار را به دست بیاوریم ولی آن زمان لیگ ایران 18 تیمی بود. خیلی خوشحال هستم در تیمی حضور دارم که پر قدرت و زیبا بازی می‌کند. پرسپولیس بسیار هجومی است ولی ما اهداف بزرگتری هم داریم که به حق هم هست.

چه اهدافی؟

باید در آسیا صعود کنیم و به قهرمانی فکر می‌کنیم. خوشحالیم که قهرمانی مقتدرانه لیگ را هم به کسانی هدیه می‌کنیم که در همه حال ما را حمایت کردند. باید به اهداف بزرگ هم برسیم.

وقتی جام قهرمانی را بگیرید، باز هم می‌توانید با همین انرژی و انگیزه بازی کنید. بسیاری به این باور هستند که افت خواهید کرد.

وقتی دنبال هدف‌های بزرگتر باشیم، چنین اتفاقی روی نمی‌دهد. فکر نمی‌کنم شما بتوانید پرسپولیس را در حال افت ببینید. بازی با ماشین‌سازی برای ما خیلی اهمیت دارد ولی الان فقط به قهرمانی در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم، ما به طرفداران خودمان فکر می‌کنیم و تا بازی و دقیقه آخر می‌جنگیم. اگر گاهی دچار مشکل می‌شویم برای این است که حریفان برابر ما بسته و دفاعی بازی می‌کنند.

ولی در لیگ قهرمانان شرایط متفاوتی پیدا کردیم؟

تحت هیچ شرایطی گروه ما را نمی‌توان با هیچ گروه دیگری در غرب آسیا مقایسه کرد. الهلال همیشه در حال برنامه‌ریزی و سرمایه‎گذاری است. الریان را نیز همه دیدند. آنها 18 بازیکن خارجی دارند. الوحده هم تیم کوچکی نیست و این سه در کنار تیم پر سابقه‌ای مثل پرسپولیس قرار گرفتند. این چهار تیم در هر گروه دیگری بودند، عرصه را بر دیگران سخت می‌کردند. ما اگر بازی با الریان را می‌بردیم صعود را قطعی می‌کردیم ولی در هر دو بازی قربانی داوری شدیم.

در لیگ هم مشکلات زیادی داشتید ولی در آسیا تا این لحظه آنطور که باید، نبودید. همین باعث شده تا بعضی عملکرد عالی در لیگ برتر را تحت الشعاع لیگ قهرمانان قرار بدهند؟

شما نمی‌توانید در حال حاضر هیچ تیمی در ایران را با پرسپولیس مقایسه کنید. این واقعیت قابل کتمان نیست. در آسیا هم شرایط خاصی پیش آمد. الریان در تهران جسارت حمله نداشت و ضد فوتبال بازی کرد. در بازی رفت هم از آنها جلو بودیم اما داور جریان بازی را عوض کرد. نه در ایران، بلکه در آسیا هم کمتر تیمی مثل پرسپولیس بازی می‌کند. ما با تلاش زیاد در هر بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم و به امید خدا ثمره آن را در لیگ قهرمانان هم خواهیم دید.

بازی برابر الهلال جزو بازی‌های سخت است، در حالی که شما هم غایب خواهید بود؟

قطعا قرار نیست بازی آسانی داشته باشیم ولی پرسپولیس بدون من هم برده است. در بازی با نفت پنج بازیکن را نداشتیم، بچه‌ها بدون من و سروش هم از پس الهلال بر می‌آیند و می‌توانیم به پیروزی برسیم. البته من هم به عمان می‌روم تا کنار بچه‌ها باشم.

 مهدی طارمی هم این روزها تحت فشار زیادی قرار دارد؟

او از این مرحله می‌گذرد و برای بازی بعد آماده خواهد شد. او چه برای ما و چه برای تیم ملی گل‌های سه امتیازی مهمی زده است. او خیلی تلاش می‌کند و این تلاش را بیشتر کرده و به امید خدا به هدفی که می‌خواهیم برسیم. فقط از هواداران درخواست می‌کنیم مثل همیشه پشت تیم باشند. ما با نیروی آنها می‌توانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/






Scroll to Top