امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 17311
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ ۰۵:۰۰

میزان محبوبیت ترامپ به 40 درصد رسید - بدترین رکورد در تاریخ آمریکا

نظرسنجی گالوپ نشان دادمیزان محبوبیت ترامپ به 40 درصد رسید/ بدترین رکورد در تاریخ آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از ایندیپندنت، نتایج یک نظرسنجی جدید که در پایان ماه اول ریاست جمهوری ترامپ انجام شده است نشان می‌دهد که میزان محبوبیت وی در آمریکا حدود 40 درصد است که در نوع خود بدترین در تاریخ روسای جمهوری آمریکا محسوب می‌شود.

براساس نظرسنجی موسسه گالوپ، درحالیکه بیشتر روسای جمهور آمریکا در ابتدای دوران ریاست خود از میزان بالای محبوبیت در میان مردم برخوردار بودند میزان محبوبیت ترامپ 21 درصد پایینتر از میانگین محبوبیت(61 درصد) روسای جمهور آمریکا در طول تاریخ است. 

در این نظرسنجی 1527 آمریکایی شرکت کرده‌اند. 

براساس آمار موجود، پیش از ترامپ، بیل کلینتون با 51 درصد پایینترین نرخ میزان محبوبیت را در یک ماهه اول و در میان روسای جمهور ایالات متحده ثبت کرده بود.

میزان محبوبیت ترامپ در روز اول شروع کارش در کاخ سفید نیز 45 درصد بود و اولین رئیس جمهوری است که میزان محبوبیتش کمتر از نصف بود.

با این حال ترامپ اولین رئیس جمهوری نیست که میزان محبوبیتش نسبت به ابتدا با کاهش مواجه بوده است، بیل کلینتون و باراک اوباما نیز میزان محبوبیتشان نسبت به شروع کار با افت مواجه بود با این تفاوت که میزان محبوبیت آنها زیر 50 درصد نبود.

انتهای پیام/م






Scroll to Top