امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16854
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ۲۱:۳۰

پنالتی تراکتورسازی باید تکرار می‌شد - اخراج کیانی درست بود‌

دپارتمان داوران:پنالتی تراکتورسازی باید تکرار می‌شد/ اخراج کیانی درست بود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته نوزدهم لیگ برتر یکی از پرحاشیه‌ترین هفته‌های برگزار شده این رقابت‌ها از لحاظ قضاوت داوران بود. اعتراض تیم‌ها به نحوه داوری سبب شد که دپارتمان داوران بازی‌های این هفته را آنالیز کرده و عملکرد داوران را بررسی و نتایج آن را علام کند.

طبق این گزارش در دربی فوتبال تبریز داور در دقیقه 79 به درستی برخورد توپ با دست بهمن کامل مدافع تیم ماشین‌سازی تبریز را هند اعلام کرده و برای تراکتورسازی پنالتی گرفت.

در مورد ضربه پنالتی هم کمک داور مسابقه می‌بایست به علت جلو آمدن دروازه‌بان ماشین‌سازی ‌با علامت دادن به داور بازی، دستور  تکرار پنالتی را می‌داد.

بدین ترتیب پنالتی‌زده شده محمد ابراهیمی که گل نشد باید دوباره تکرار می‌شد.

همچنین مهدی کیانی کاپیتان تراکتور‌سازی در مرکز زمین با لگد کردن پای بازیکن ماشین‌سازی مرتکب خطا شد که پس از اعلام خطا توسط داور با اعتراض وی را مورد خطاب قرارداده که ابتدا به علت این رفتار کارت زرد دریافت کرده و سپس وی با اعتراض به این کارت ‌به سینه داور کوبیده و وی را هل داده که از زمین بازی اخراج می شود و تصمیم داور در این صحنه کاملا درست بوده است.

در مورد بازی تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز با ذوب‌آهن اصفهان دپارتمان داوران بر این نظر است که تصمیمات داور در این بازی در نتیجه نهایی تاثیرگذار نبود.

در این بازی برخورد توپ با دست مدافع ذوب‌آهن به هیچ عنوان پنالتی نبوده است زیرا در هنگام شوت مهاجم تیم گسترش فولاد توپ به پای مدافع تیم ذوب آهن برخورد کرده و در ریباند به صورت اتفاقی به دست دیگر مدافع این تیم برخورد می‌کند.

در این صحنه مدافع به صورت عمدی از دست خود استفاده نکرده، دست وی در شرایط کاملا طبیعی قرار داشته و حتی سعی می کند از برخورد توپ با دستش ممانعت به عمل آورد.

انتهای پیام/60017/ج/






Scroll to Top