امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16782
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ ۲۳:۰۰

قلعه‌نویی: آقایان نمی‌توانند بازیکن بگیرند، پیشنهاد تراکتور به جباروف را مطرح می‌کنند - نباید دروغ گ

به کنفرانس خبری می‌رفتم حرف‌هایی می‌زدم که شاید بد می‌شد!قلعه‌نویی: آقایان نمی‌توانند بازیکن بگیرند، پیشنهاد تراکتور به جباروف را مطرح می‌کنند/نباید دروغ گفت، در نیم‌فصل دوم خوب نبودیم

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت‌و‌گویی درباره دیدار مقابل ماشین‌سازی گفت: نباید به مردم دروغ بگوییم، ما در نیم فصل دوم خیلی خوب نبودیم، 2 امتیاز مقابل صنعت نفت و 2 امتیاز مقابل ماشین‌سازی از دست دادیم. امروز دربی واقعی و جذاب رو شاهد بودیم. البته داور با سوت‌هایش روح و روان یک تیم رو به هم می‌ریزد، البته من به کیانى گفتم کار خوبى نکردى، شاید داور اشتباه کند چون انسان جایز الخطاست. البته پنالتى ما باید تکرار می‌شد چون دروازه‌بان حریف بیش از حد جلو آمده بود.

وی درباره اینکه آیا این تیم به دنبال جذب جباروف بازیکن استقلال است، گفت: جباروف اصلا در برنامه تراکتورسازی نبود، دیوار قلعه نویی از همه کوتاه‌تر است، آقایون خودشون نمی توانند بازیکن بگیرند این حرفا رو می‌زنند. ما دنبال یک هافبک مهاجم هستیم اما جباروف اصلا مدنظر ما نیست.

وی درباره اینکه روز گذشته در انتقاد از برخی رسانه‌ها به قلم‌های عمروعاصی و میکروفن‌های آلوده اشاره داشته گفت: ما باید ببینیم که چرا فوتبال به این روز افتاده است، باید رجوع کنیم به 15 سال پیش، البته برخی استفاده ابزاری شدند که فوتبال از خانواده‌ها بیرون بیاید. من 10 سال پیش این موضوع را می‌دیدم، موج وحشتناکی بوجود آمد مثلا فلان دبیر که به خاطر کارهایی که انجام داد باید با او برخورد می‌شد به جای دیگری رفت و پست هم گرفت.

قلعه نویی که با برنامه رادیویی 4-4-2 صحبت می‌کرد، افزود: ما می‌توانستیم فوتبال را فرصت بدانیم و برنامه‌ریزی شد تا فوتبال ما الان به این روز بیفتد. مثلا بازی مثل دیدار استقلال - پرسپولیس، 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند فقط 8 ساعت در آن روز درگیر می‌شود و اگر این 80 هزار نفر را در 8 ساعت ضرب کنیم، رقم بزرگی می‌شود و 8 ساعت این افراد از محیط‌های آلوده دور می‌شوند. اما متاسفانه با شرایطی که به وجود آمده کشور ما تنها جایی شده که از فوتبال لذت نمی‌برند و این در حالی است که در همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند.

سرمربی تراکتور ادامه داد: یک گروه 10 الی 15 نفره هستند که 15 سال است چنین شرایطی را بوجود آوردند و اگر هم حرف بزنیم طوری حمله می‌کنند که آن فرد دیگر این مسائل را مطرح نکند. الان منچستر یونایتد را ببینید، بعد از آلکس فرگوسن نتوانست به جایگاه اصلی خودش برگردد اما ورزشگاه‌ آن‌ها برای هر بازی پر می‌شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدا لعنت کند آنهایی که فوتبال را به این روز انداختند و معرفت و قشنگی فوتبال را گرفتند.

انتهای پیام/آ

 

 

 






Scroll to Top