امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16781
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ ۲۱:۳۰

توافق هسته‌ای ایران یکی از بدترین توافق‌هایی‌است که دیده‌ام - بهبود روابط به نفع مسکو و واشنگتن است

رئیس جمهور جدید آمریکاتوافق هسته‌ای ایران یکی از بدترین توافق‌هایی‌است که دیده‌ام/ بهبود روابط به نفع مسکو و واشنگتن است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به نفع واشنگتن و مسکو است که روابطشان را با یکدیگر بهبود داده و عملیات مشترکی را علیه تروریسم مخصوصا گروه داعش در خاورمیانه انجام دهند.

ترامپ در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» مجددا ادعاهایش درباره برجام را مطرح کرده و گفت توافق هسته‌ای ایران، یکی از بدترین توافقاتی است که در عمرم دیده‌ام.

وی با بیان اینکه منتظر گفت‌وگو با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است، افزود: «پوتین بعد از پیروزی من در انتخابات، با من تماس گرفت اما با او صحبت نکردم. اما سپس فهمیدم که ما می‌توانیم گفت‌وگو داشته باشیم. من پوتین را نمی‌شناسم اما اگر بتوانیم با مسکو کنار بیاییم بسیار عالیست و می‌توانیم با هم داعش را شکست دهیم.»

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اختلافاتی که در زمان ریاست جمهوری «باراک اوباما» میان آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش آمد تصریح کرد: «روابط با اسرائیل مرمّت شده است. از همان زمانی که سوگند یاد کردم بازسازی شده بود.»

ترامپ با بیان اینکه پول‌های زیادی از سوی برخی کشورها برای افراطی کردن مردم هزینه می‌شود، اظهار داشت: «شیاطین و شرورانی وجود دارند که بدون یونیفرم در گوشه و کنار می‌خزند...تمام دنیا اکنون خشمگین است.»

وی با تشبیه کردن دیواری که قصد دارد در مرز با مکزیک بکشد، به دیوار حائلی که رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی کشیده، ادامه داد: «این دیوار لازم است. من درباره یک دیوار واقعی صحبت می‌کنم. مردم حفاظت می‌خواهند و این دیوار (از آنها) محافظت می‌کند. تمام کاری که باید بکنیم، سوال کردن از اسرائیل است.»

انتهای پیام/خ






Scroll to Top