امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 16534
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۰۰

مدیران مدارس با تنگناهای مالی مواجه هستند - به مدارس رسیدگی نمی‌شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با فارس:مدیران مدارس با تنگناهای مالی مواجه هستند/ به مدارس رسیدگی نمی‌شود

اسدالله عباسی  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه کمبود سرانه در مدارس را شاهد هستیم، اظهار داشت: متأسفانه به مدارس رسیدگی نمی‌شود و مدیران مدارس با تنگناهای مالی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه در اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی مطالبات آموزش و پرورش بحث سرانه مدارس نیز دیده شده است،‌ افزود: امیدواریم آموزش و پرورش بتواند تا ماه آینده سرانه مدارس را پرداخت کند و شرایطی پیش نیاید که مدیران مدارس مجبور شوند از خانواده‌ها کمک‌های اجباری دریافت کنند.

عباسی افزود: کمک خانواده‌ها به مدارس به صورت داوطلبانه و در چارچوب انجمن اولیا و مربیان، اقدامی پسندیده است ولی نباید وجهی به صورت اجباری اخذ شود. 

وی در خصوص وضعیت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: جلساتی را داشته‌ایم و کارگروه‌ تشکیل شده است و در حال بررسی هستیم. 

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد:‌ مدارک و مستنداتی در حال جمع‌آوری است و هماهنگی‌هایی نیز با دیوان محاسبات،‌ صندوق ذخیره فرهنگیان و وزیر آموزش و پرورش شده است. 

وی تصریح کرد:‌ بعضی از تخلفات در بانک سرمایه، خود را نشان داده‌اند و تا زمانی که جمع‌بندی نهایی انجام نشود، نمی‌توانیم خبری را اعلام کنیم.

انتهای پیام/






Scroll to Top