امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 15627
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۲۵

رونمایی از تیزر «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم»

اولین تیزر فیلم سینمایی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» ساخته حمیدرضا قربانی در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.
«خانه ای در خیابان چهل و یکم» اولین ساخته بلند سینمایی حمیدرضا قربانی به تهیه کنندگی سید محمود رضوی است که به زودی پس از فیلم «نفس» در گروه سینمایی کوروش اکران عمومی می شود.

این فیلم در جشنواره فیلم فجر در بخش بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد و همچنین در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران هم در پنج رشته نامزد دریافت جایزه بود و سارا بهرامی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

در این فیلم مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «خانه ای در خیابان چهل و یکم» آمده است: دعوای ٢ برادر بحرانی را در خانواده ایجاد می‌کند مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقه‌ی یک خانه زندگی می‌کنند سعی می‌کنند هرکدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند.

از عوامل تولید این فیلم می توان به کارگردان: حمیدرضا قربانی، نویسنده: آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از حمیدرضا قربانی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، مشاور تهیه: محمدصادق آذین، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه‌ و لباس: شیوا رشیدیان، مدیر تولید: محمد یمینی، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین: مریم نراقی، صداگذار: بهمن اردلان، موسیقی: ستار اورکی، دستیار اول کارگردان: پوپک مظفری، برنامه‌ریز:یاسر قارونی، منشی‌صحنه: حمیرا نعمت‌اله، عکاس: ایران انتظام، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی، مدیر تدارکات: مهرداد مهرپویان و تهیه کننده: سید محمود رضوی، محصول موسسه سیمای مهر اشاره کرد.

Loading...
 
دانلود

مطالب مرتبط


تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top