امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 14459
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰
دسته: سیاسی
پرینت
ایمیل

دونالد ترامپ در پی انتشار نوار صوتی: حرف های احمقانه‌ای زده ام!

انتشار اين نوار صوتی در روز جمعه با انتقادهای گسترده در آمريکا و به ويژه جمهوريخواهان مواجه شد. اين نخستين عذرخواهی رسمی ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی وی بوده است.
ترامپ در اظهاراتی تلويزيونی گفت :« من هيچوقت نگفته ام انسان کاملی هستم.

همچنين هيچوقت سعی نکرده ام خودم را شخصی نشان دهم ، که آن نيستم. من حرف هايی زده ام و کارهايی کرده ام که بابت آنها متاسفم. حرف هايی از من هم که روز جمعه منتشر شده و مربوط به بيش از ده سال قبل است، يکی از آنهاست. هر کسی که مرا می شناسد می داند که اين حرف ها بازتاب دهنده شخصيت من نيست. من اين حرف را زدم و اشتباه کردم و بابت آن عذرخواهی می کنم.

من در سفرهايم به گوشه و کنار کشور درباره لزوم تغيير در آمريکا حرف زده ام. اما اين سفرها مرا هم تغيير داده است. من اوقاتی را با مادران داغدار گذرانده ام که فرزندانشان را از دست داده اند. من با کارگران و کارمندان اخراج شده ای ديدار کرده ام که مشاغل آنها نصيب کارگران و کارمندان کشورهای ديگر شده است. من با مردم از همه اقشار جامعه ديدار داشته ام، با کسانی که خواستار آينده ای بهتر هستند. من بايد مردم بزرگ کشورمان را بشناسم. اعتماد آنها به من مرا وادار به خضوع مي کند. من قول می دهم که فردا انسان بهتری باشم و هرگز شما را نوميد نخواهم کرد. بايد صادق باشيم. ما در يک دنيای واقعی زندگی می کنيم.

اين ماجرا چيزی بيش از يک اقدام برای منحرف کردن اذهان از مسائل مهمی که امروز با آنها مواجه ايم، نيست. بيکاری در حال افزايش است. امنيت ما در مقايسه با هشت سال قبل کمتر شده است. و واشنگتن کاملا از هم پاشيده است.

هيلاری کلينتون (نامزد دموکرات انتخابات رياست جمهوری) و امثال او کشور ما را زمينگير کرده اند. من حرف های احمقانه ای زده ام اما تفاوت بزرگی ميان حرف و عمل افراد ديگر وجود دارد. بيل کلينتون از زنان سوءاستفاده کرده است و هيلاری کلينتون نيز عليه قربانيان خود قلدری کرده، به آنها حمله ور شده ، آنها را شرم زده و مرعوب کرده است.

Loading...
 
دانلود

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top