امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 13722
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰

ایران - عربستان، این‌بار در خاک هندوستان - شاگردان چمنیان پیروزی می‌خواهند

رقابت‌های قهرمانی آسیا هند - 2016ایران - عربستان، این‌بار در خاک هندوستان/ شاگردان چمنیان پیروزی می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از فردا کار خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

تیم ملی نوجوانان ایران بعد از 2 سال کار و تمرین در حالی وارد این مسابقات می‌شود که کادرفنی جدید بعد از کناره‌گیری حمید علیدوستی تنها دو ماه است که کار خود را آغاز کرده است.

ایران در گروه اول این مسابقات‌ با عربستان، امارات و هند که میزبان مسابقات است هم‌گروه شده است.

تیم ملی نوجوانان در اولین گام فردا به مصاف عربستان می‌رود. این دیدا از چند جهت حائز اهمیت است. بازی‌های اول در هر تورنمنتی نقش مهم و اساسی دارد و شاید سخت‌ترین دیدار در مرحله گروهی را بتوان مسابقه اول دانست.

مسئله دومی که دراین مورد مطرح است رویارویی ایران و عربستان برای اولین بار بعد از اختلافات اخیر دو کشور است. بدون شک اختلافات اخیر و مشکلات سیاسی که وجود دارد روی این بازی تاثیر می‌گذارد و حساسیت مسابقه را بالاتر برده است.

تیم ملی ایران در دومین گام روز 28 شهریور به مصاف امارات می‌رود. شاگردان چمنیان آخرین مسابقه خود را 31 شهریور مقابل هند برگزار خواهند کرد.

این رقابت‌ها بین 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در پایان 4 تیم اول به جام جهانی 2017 که در کشور هند برگزار می‌شود صعود می‌کنند. 

تیم ملی نوجوانان در دور قبل این رقابت‌ها در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی از کره شمالی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/ر

 






Scroll to Top