امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 13716
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ۰۶:۰۰

ایران در مبارزه با گروه‌های تکفیری پیشتاز است - لزوم تلاش برای معرفی شخصیت حضرت آمنه(س)

آیت‌الله مکارم‌شیرازی:ایران در مبارزه با گروه‌های تکفیری پیشتاز است/ لزوم تلاش برای معرفی شخصیت حضرت آمنه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی عصر امروز در دیدار با اعضای ستاد سومین کنگره حضرت آمنه(س) که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با تأکید بر اینکه بخشی از تاریخ اسلام در تاریکی قرار گرفته است، اظهار کرد: کنگره‌های ملی و فراملی به منظور معرفی چهره‌های برجسته دینی سبب روشن‌سازی تاریخ اسلام می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد بسیاری نام حضرت آمنه(س) را نشنیده‌اند، اضافه کرد: آموزه‌های اخلاقی این شخصیت برای جمعیت قابل توجهی از مردم مسلمان ناشناخته مانده به همین علت برگزاری کنگره حضرت آمنه اقدام شایسته و مطلوبی است.

این مرجع تقلید از تبلیغات دشمن برای تضعیف جایگاه زنان در اسلام یاد کرد و گفت: برگزاری کنگره برای یک بانو پاسخی برای سخنان بی‌منطق دشمنان در مورد نگرش اسلام به زنان است.

وی خاطرنشان کرد: بیان شیوه گفتار و کردار حضرت آمنه(س) در معرفی اهل بیت(ع) موثر است؛ ایران اسلامی نسبت به موضوع‌های مختلف همانند مبارزه با گروه‌های تکفیری نسبت به دیگر کشورهای اسلامی پیشتاز است اما خلأ موجود در مورد معرفی برخی از شخصیت‌ها باید پرشود.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی به هجمه گسترده فرهنگی دشمن برابر زنان اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری کنگره و بیان تقوا و پرهیزکاری حضرت آمنه(س) اقدامی برای مقابله با تهاجم دشمن است؛ با توجه به اینکه منابع گسترده در مورد این شخصیت دینی موجود نیست باید تلاش گسترده‌تری برای تأمین محتویات دینی این کنگره انجام شود.

انتهای پیام/78023/ت20/






Scroll to Top