امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 13575
تاریخ انتشار: جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ۲۲:۰۰

دایی: مستحق پیروزی بر نفت‌آبادان بودیم - هیچ جای دنیا لیگ یک ماه تعطیل نمی‌شود

چاره‌ای نداریم و باید بسازیم؛ امیدوارم حداقل تیم ملی به جام جهانی بروددایی: مستحق پیروزی بر نفت‌آبادان بودیم/ هیچ جای دنیا لیگ یک ماه تعطیل نمی‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت نفت مردانه جنگید اما با توجه به تعطیلات لیگ توانستیم تمرینات خوبی را داشته باشیم و در بازی‌های تدارکاتی خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم. صنعت نفت تیم بزرگی است، نفت آبادان تیم‌های استقلال و سپاهان را شکست داده و با تراکتورسازی مساوی کرده است بنابراین این تیم قطعاً بزرگ است. ما روی تیم نفت آبادان کار کرده بودیم و مستحق این پیروزی بودیم البته برای بزرگتر خودم نادر دست‌نشان که سرمربی نفت است احترام زیادی قائلم.

دایی در مورد اینکه تعطیلات بعدی لیگ هم می‌تواند به سود تیم شما باشد، گفت: مطمئناً ما از این تعطیلات اول لیگ استفاده کردیم زیرا وقتی برای کار و تمرین نداشتیم اما در تعطیلات بعدی قطعاً همه تیم‌ها ضرر می‌کنند.

وی ادامه داد: هیچ جای دنیا لیگ برتر را 20 تا 30 روز تعطیل نمی‌کنند. چاره‌ای نداریم باید با  این شرایط بسازیم و آرزو کنیم که تیم ملی موفق شود و تیم ملی بتواند برای دومین مرتبه پیاپی به جام جهانی صعود کند.

دایی افزود: مقابل نفت آبادان بازی حساسی را بردیم بچه‌های ما عالی کار کردند در نیمه اول و دوم بهتر از حریف بودیم. مالکیت توپ و میدان را هم در اختیار داشتیم. از صنعت نفت شناخت خوبی پیدا کرده بودیم و خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و تا از بالای جدول عقب نمانیم. سعی می‌کنیم از امشب خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم. 

وی ادامه داد: دو بازی آینده را هم می‌خواهیم با برد پشت‌سر بگذاریم تا با پیروزی به تعطیلات برویم. در تعطیلات لیگ سختی زیاد کشیدیم، اردوی خوبی در اردبیل داشتیم در 9 روز 15 جلسه تمرین کردیم و دو بازی تدارکاتی برگزار شد، بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند.

دایی در مورد اینکه نفت امروز خیلی با برنامه بازی کرد، گفت: تیم ما هم بازیکن باتجربه و هم بازیکن جوان دارد و تلفیق آنها می‌تواند به ما کمک کند. اکنون با تیم‌های مدعی خیلی فاصله نداریم، ان‌شاءالله آخر فصل نتایج خوبی بگیریم. هیچ چیز دور از دسترس نیست هر چه خدا بخواهد همان می‌شود و خدا هم به کار و تلاش ما نگاه می‌کند. امیدوارم بازی‌های بعدی را هم بدون دغدغه برگزار کنیم تا جزو مدعیان باشیم. 

سرمربی تیم نفت تهران با اشاره به مشکلات مالکیتی باشگاه، گفت: شرایط امسال ما با گذشته خیلی تفاوت دارد هنوز وضعیت مالکیت باشگاه ما مشخص نیست، هنوز برخی دوست ندارند که تیم ما به آرامش برسد و مشکلاتی داریم. ببینید وزارت نفت که این تیم را واگذار کرده چه اقداماتی را انجام داده و چه برخوردهایی صورت گرفته است. به جای آنکه به تیم ما که بخش خصوصی است روحیه و انرژی بدهند تا کارمان را خوب دنبال کنیم مدام سنگ لای چرخ ما می‌گذارند. مسئولان نفت به خودشان بیایند و به تیم ما کمک کنند تا تیمی که به اسم نفت در لیگ است خوب کار کند. 

دایی در مورد بازی خارج از خانه هفته بعد، گفت: برای ما بازی خارج از خانه و داخل خانه فرقی نمی‌کند ما می‌خواهیم پیروز شویم و خودمان را برای بازی‌های حساس بعدی آماده کرده‌ایم. ما به مساوی کردن هم فکر نمی‌کنیم می‌خواهیم در همه بازی‌ها برنده شویم، من به بازیکنانم و کادر فنی‌ام اعتقاد دارم.

انتهای پیام/ر






Scroll to Top