امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 12243
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۵۳

با تلفن همراه خودرویتان را کنترل کنید

زمانی که یکی از این تجهیزات با سامانه ارتباطی پورشه هماهنگ شود، شمار زیادی از عملکردهای خودرو از راه دور کنترل خواهند شد.

تکنولوژی و فناوری هر روز پیشرفت می‌کند و به جزئی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. دیگر تصور زندگی بدون فناوری‌های مدرن، با حذف گوشی‌ها و تبلت‌ها غیر ممکن به نظر می‌آیند .

خودروها نیز در این زمینه خود را با زندگی پر فناوری انسان‌ها هماهنگ کرده‌اند تا حرکت و لذت رانندگی را برای صاحبانشان آسان‌تر و شیرین‌تر کنند.

سامانه ارتباطی پورشه که روی برخی از مدل‌ها مانند نسل دوم پانامرا معرفی شده در دسته همین سامانه‌ها قرار می‌گیرند.

جزئیات سامانه ارتباطی پورشه که روی مدل‌های استاندارد و "پلاس" پانامرا ارائه می‌شود، به صاحبان خودرو اجازه می‌دهد تا از طریق تلفن‌همراه آیفون و ساعت‌های اپل بخش‌های مختلف در خودرویشان را کنترل کنند.

زمانی که یکی از این تجهیزات با سامانه ارتباطی پورشه هماهنگ شود، شمار زیادی از عملکردهای خودرو از راه دور کنترل خواهند شد.

به عنوان مثال اگر پس از خروج از خودرو قصد قفل کردن خودرو یا تا کردن پنجره‌های کناری را داشتید می‌توانید از طریق تلفن همراه یا ساعت هوشمند اپلتان اقدام کنید.

در این دستگاه سریعا می‌توان داده‌های سامانه ناوبری از یک دستگاه هوشمند را به سامانه ناوبری جهانی GPS خودرو منتقل کرد. از ویژگی‌های این دستگاه استفاده از گوگل مپ و کارپلی اپل است که به وضوح زمین، خیابان‌ها، زمان رسیدن به مقصد و ترافیک را نمایش می‌دهد. شما با این سامانه پورشه حتی به اطلاعات پرواز شهر نیز دسترسی خواهید داشت.

Loading...
 
دانلود

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top