امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 10473
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۰۰

‌اعزام ‌هواپیما‌ی آب‌فشان برای کنترل آتش‌سوزی جنگل‌های پاسارگاد - تا مهار کامل آتش همکاری را ادامه

یک مقام مسئول سازمان هواپیمایی خبر داد‌اعزام ‌هواپیما‌ی آب‌فشان برای کنترل آتش‌سوزی جنگل‌های پاسارگاد/ تا مهار کامل آتش همکاری را ادامه می‌دهیم

‌رضا جعفرزاده ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: به محض اعلام خبر آتش‌سوزی در جنگل‌‌های پاسارگاد،‌ هواپیمای ایلوشن 76 متعلق به شرکت هواپیمایی پویا پیش از ظهر به منطقه برای اطفاء حریق اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه ‌این هواپیمای باری امکان تخلیه 40 هزار تن آب را در مدت زمان 10 ثانیه دارد، گفت: در این مأموریت حدود 40 هزار لیتر آب در مکان آتش سوزی تخلیه کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: با وجود گرمای شدید، ‌شرایط نامساعد جوی و با توجه به اهمیت این کار، سازمان هواپیمایی کشوری در نخستین فرصت مجوز پرواز این هواپیما را صادر کرد.

جعفرزاده تأکید کرد: ‌تا کنترل نهایی‌ آتش‌سوزی در جنگل‌های پاسارگاد استان فارس همکاری سازمان هواپیمایی کشوری در صدور مجوز پرواز‌های این چنینی ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: شرکت هواپیمایی مذکور نیز برای همکاری در شرایط مشابه اعلام آمادگی کرده است .

انتهای پیام/ک






Scroll to Top