امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 9154
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۳:۰۰

داعش در صدد حمله علیه منافع غرب در سرتاسر اروپاست - امکان بکارگیری موشک‌های داعش علیه خطوط هوایی

معاون دبیرکل ناتو خبر دادداعش در صدد حمله علیه منافع غرب در سرتاسر اروپاست / امکان بکارگیری موشک‌های داعش علیه خطوط هوایی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از مقام‌های ناتو اعلام کرد که عناصر تروریستی داعش در حال برنامه ریزی برای انجام حملات خاص  جهت  ابراز وجود خود به جهان با وجود شکست‌های سنگین اخیر هستند.

به نوشته روزنامه «اکسپرس» «دکتر جیمز شیی» کارشناس ناتو در امور تروریسم بین‌الملل و معاون دبیرکل ناتو در چالش های امنیتی در حال ظهور اعلام کرد که نیروهای داعش برای ابراز وجود خود قصد دارند با شیوه‌های جدید از جمله کارگذاری سلاح‌های انفجاری در داخل بدن عوامل انتحاری خود حملاتی را علیه غرب به اجرا گذارند.

مقام ناتو  در ادامه  از وجود علائم نگران کننده مبنی بر آماده شدن داعش برای موج تازه‌ای از حملات علیه اهداف غرب از جمله انگلیس خبر داد.

وی در  ادامه سخنان خود افزود، داعش در خاورمیانه به آهستگی درحال مغلوب شدن است و درآمدهای ماهانه آن ها از 58 میلیون دلار در دو سال گذشته به 36 میلیون دلار رسیده ا  و این به واسطه حملات هوایی بر ذخایر مالی و چاه‌های نفت در اشغال آن‌ها ایجاد شده است.

ژنرال شیی در ادامه افزود، به نظر می‌رسد داعش سامانه دفاع موشکی غارت کرده از ارتش عراق را علیه خطوط هوایی بکار برد.

 وی در خاتمه ضمن اشاره قطعی به انگلیس به عنوان اهداف حمله داعش، و بیان این‌که تمام کشورهای اروپا در تیررس تهدید بسیار جدی داعش  هستند افزود  که  جان 500 میلیون شهروند این قاره در خطر قرار دارد.

انتهای پیام/

 






Scroll to Top