امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 8708
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰

قدردانی نمایندگان مجلس از انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی

اختصاصی فارس/ در نامه‌ای به رهبر انقلاب انجام شدقدردانی نمایندگان مجلس از انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به حضرت آیت‌‌الله‌ا خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به سمت تولیت آستان قدس رضوی تقدیر و تشکر کردند.

در همین زمینه عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اعلام کرد که نامه نمایندگان به رهبر معظم انقلاب تاکنون به امضای 104 نماینده مجلس رسیده و این امضاها افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه نمایندگان انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به جانشینی آیت‌الله واعظ طبسی را انتخابی شایسته می‌دانند، اظهار داشت:‌ مجلس از هیچ کمکی در زمینه یاری‌رسانی به آستان قدس رضوی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

متن نامه نمایندگان به شرح ذیل است:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای

رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با عرض ادب و احترام و با عرض تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین مرحوم جناب آقای واعظ طبسی، خدا را شاکریم که به جای آن مرحوم، شخصیتی فاضل، صدیق، صحیح‌العمل، مدیر و مدبر، علاقمند به کار، فعال و موفق در تمامی سمت‌های محوله تاکنون، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای رئیسی با این سمت مهم منصوب شدند.

این انتصاب که همانند همه انتصابات حضرتعالی حساب شده و به جا بود، تحسین همگان را با خود داشت. رجاء واثق داریم که جناب آقای رئیسی در این جایگاه نیز موفق خواهند شد.

مجلس شورای اسلامی به سهم خود آمادگی هرگونه کمک و همراهی را با جناب ایشان خواهد داشت، خدای سبحان عمر بابرکت حضرتعالی را طولانی و سایه مبارکتان همواره بر سر مسلمین جهان پایدار و استوار بماند. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

 






Scroll to Top