امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 7904
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ۱۷:۰۰

قوه قضائیه باید با عوامل تخریب برخی نامزدهای انتخاباتی برخورد کند - احتمال تکرار پروژه تخریب در صور

هاشمی در گفت‌وگو با فارس:قوه قضائیه باید با عوامل تخریب برخی نامزدهای انتخاباتی برخورد کند/ احتمال تکرار پروژه تخریب در صورت عدم برخورد

سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تخریب‌های صورت گرفته در زمان انقلاب علیه تعدادی از نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های مختلف گفت: ما در جریان انتخابات شاهد برخی اقدامات تخریبی از سوی تعدادی از افراد و جریان‌ها برعلیه برخی نامزدها بودیم که این موضوع باید توسط قوه قضائیه پیگیری و با عوامل آن برخورد شود.

وی افزود: اگر این موضوع مورد پیگیری واقع نشود، این امکان وجود دارد که در آینده اینگونه تخریب‌ها در ابعاد وسیع‌تر و غیرقابل کنترلی توسعه پیدا کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: همچنین تخریب‌های صورت گرفته به ویژه در فضای مجازی باید از سوی وزارتخانه‌های کشور و ارتباطات مورد پیگیری قرار گیرد، چرا که این شبهه‌سازی و تخریب‌ها در فضای مجازی علیه برخی نامزدها نوعی توهین به افکارعمومی، مسئولین و تخریب آنهاست.

هاشمی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که علاوه بر پیگیری و برخورد با عوامل تخریب‌ها برعلیه برخی نامزدها، باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از آسیب‌پذیری‌ها در این حوزه اندیشیده شود.

وی در پایان گفت: ما در جریان انتخابات اخیر شاهد فعالیت فزاینده رسانه‌های خارجی برای تخریب برخی از نامزدها در انتخابات بودیم و علی‌رغم اینکه پیش‌بینی می‌شد در یکی دو روز منتهی به انتخابات این فضاها مدیریت و کنترل شود، این کار صورت نگرفت و فضای مجازی محل تاخت و تاز کسانی بود که درصدد ایجاد شبهه و تردید بودند.

انتهای پیام/






Scroll to Top