امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 7317
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۳۰

رهبر سیاه‌پوستان مسلمان آمریکا مهمان ویژه ۲۲ بهمن - ملاحظات تبلیغاتی نامزدها اندیشیده شده - رئیس‌جم

خبرگزاری فارس: رهبر سیاه‌پوستان مسلمان آمریکا مهمان ویژه ۲۲ بهمن/ملاحظات تبلیغاتی نامزدها اندیشیده شده/ رئیس‌جمهور سخنران مراسم

آبخضر در نشست خبری مطرح‌ کرد
رهبر سیاه‌پوستان مسلمان آمریکا مهمان ویژه ۲۲ بهمن/ملاحظات تبلیغاتی نامزدها اندیشیده شده/ رئیس‌جمهور سخنران مراسم

قائم‌مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از سخنرانی رئیس‌جمهور پس از قرائت قطعنامه سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن و سخنرانی «لوئیس فراخان» رهبر سیاه‌پوستان آمریکا در روز ۲۲ بهمن خبر داد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست خبری اصغر آبخضر قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن 94 صبح امروز با حضور اصحاب رسانه‌ برگزار شد.

آب‌خضر در این نشست پیروزی انقلاب اسلامی را شروع عصری تازه در تاریخ ایران دانست و اظهارداشت: کشوری که چندین هزار سال تحت سلطه شاهان و استعمارگران قرار داشت از بند زنجیر اسارت رها شد و سرنوشت آن را مردم مسلمان و انقلابی رقم زدند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی اکنون در شرایط پساتحریم و انجام برجام است خاطرنشان کرد: حرکت باثبات و قدرتمند دولت و دفاع از ارزش‌ها و خواست‌های ملت و حرکت در مسیر ولایت به معنای تثبیت بیشتر نظام و ورودی با عزت به سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: 22 بهمن امسال ویژگی بسیار خاصی دارد و آن هم نزدیکی با دو انتخابات مهم و تاثیرگذار است چراکه در این انتخابات سرنوشت ملت رقم می‌خورد و برپایی باشکوه آن مهر تایید دیگری بر استمرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

آب‌خضر در ادامه سخنرانی خود از برگزاری باشکوه مراسم یوم‌الله 22 بهمن با برنامه‌های ویژه‌ای که برای آن تدارک دیده شده است خبر داد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در 22 بهمن امسال برای آن برنامه‌ریزی شده است ایجاد غرفه‌های محصولات تولیدی و صنعتی شرکت‌های ایرانی که جلوه‌ای از خودکفایی و توانایی ایرانیان و بخشی از تجلی حماسه اقتصاد مقاومتی است خواهد بود که از جمله آن می‌توان به استقرار ماکت‌های ماهواره‌بر سیمرغ و ماهواره بر سفیر، ماهواره فجر و ماهواره طلوع و کاوش‌گر پیشگام و یک فروند موشک عماد و یک فروند پهپاد جدید شاهد 129 و استقرار 4 عدد بالن ماهواره‌بر سیمرغ و فجر در مسیر راهپیمایی باشکوه ملت ایران اشاره کرد. 

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سخنرانی رئیس‌جمهور پس از قرائت قطعنامه سراسری یوم‌الله 22 بهمن و سخنرانی لوییس فراخان رهبر سیاه‌پوستان آمریکا خبر داد و گفت: گروه سرود 22 هزار نفری دانش‌آموزی دو سرود را در حضور رئیس‌جمهور اجرا کرده و همچنین رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی به اجرای سرود پرداخته و سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی و انجام جلوه‌های ویژه از بلندای برج آزادی از جمله برنامه‌هایی است که در یوم‌الله 22 بهمن اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در شامگاه 21 بهمن (شب 22 بهمن) در سراسر میهن جمهوری اسلامی به ویژه در مساجد و از ساعت 21 گلبانگ الله‌اکبر به یاد الله‌اکبرهای سال 57 طنین‌انداز خواهد شد و همچنین نورافشانی در چند نقطه تهران و تمامی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و تعدادی از روستاهای کشور توسط ستاد کل نیروهای مسلح انجام خواهد شد.

ادامه دارد...

http://fna.ir/LSLSZM





Scroll to Top