امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 7306
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۰۵:۳۰

اگر نمایندگان خبرگان و مجلس بترسند باخته‌ایم - خیلی‌ها از رهبر انقلاب بخاطر ایستادگی ایشان ناراحتند

خبرگزاری فارس: اگر نمایندگان خبرگان و مجلس بترسند باخته‌ایم/ خیلی‌ها از رهبر انقلاب بخاطر ایستادگی ایشان ناراحتند

مشروح/ آیت‌الله موحدی‌کرمانی در مسجد جامع نارمک:
اگر نمایندگان خبرگان و مجلس بترسند باخته‌ایم/ خیلی‌ها از رهبر انقلاب بخاطر ایستادگی ایشان ناراحتند

دبیرکل جامعه روحانیت با بیان اینکه خیلی ها از رهبر انقلاب بخاطر ایستادگی ایشان ناراحتند و برنامه دارند که کسی بر سر کار بیاید که شجاعت لازم را نداشته باشد، گفت: باید برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان نمایندگانی انتخاب کنیم که از آمریکا نترسند.


به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز طی سخنانی در جمع مردم در مسجد جامع نارمک اظهار داشت: مردم ما در دوران پیش از انقلاب در جهل فرو رفته بودند و آمریکا و انگلیس دو نوکر به نام رضاخان و محمد رضا شاه را در ایران حاکم کرده بودند.

آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: امام با حضور خود اوضاع ایران را دگرگون کردند و انقلاب اسلامی به مردم و جامعه ایران عزت و استقلال داد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: باید برای مجلس خبرگان و شورای اسلامی نمایندگانی انتخاب کنیم که از آمریکا نترسند و نگویند که نمی شود مقابله کرد. 

وی گفت:‌ تاکید رهبری بر روی خبرگان بی دلیل نیست؛ وای بر روزی که انتخاب یک عالمی صورت گیرد که قدرت تصمیم گیری نداشته باشد، خیلی ها از رهبر انقلاب بخاطر ایستادگی ایشان ناراحتند و برنامه دارند که کسی بر سر کار بیاید که شجاعت لازم را نداشته باشد.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه اگر نمایندگان خبرگان و مجلس بترسند، باخته‌ایم افزود: اطلاع رهبری از توطئه های آمریکا از همه بیشتر است و به همین دلیل می گویند که آمریکا می خواهد برگردد.

وی تصریح کرد: رای شما به نمایندگان مجلس سرنوشت کشور را برای چهار سال رقم می‌زند و می‌تواند مجلسی مطیع رهبری بسازد نه مجلسی مزاحم رهبر که هر روز یک بازی در بیاورد.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: نگوئید در لیستی که افراد متدین تهیه کرده اند چند نفر را نمی‌شناسیم و رای نمی‌دهیم، بلکه به افرادی که آن لیست را تهیه کردند اعتماد کنید. 

وی ادامه داد:‌ افرادی که دغدغه انقلاب دارند، تک تک افراد و سوابق و عمل و دینداری اعضای لیست را بررسی و لیستی تهیه کرده اند که در وقت خود به شما ارائه می دهند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه امیدوارم لیستی که تهیه و کامل شده مورد رضایت امام زمان باشد، افزود: از مردم می‌خواهم که اگر به لیستی اعتماد کردند، به کل آن رای دهند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: دشمن منتظر است که پشتیبانی مردمی از انقلاب کم شود ولی وقتی می‌بیند که مردم هنوز پشت انقلابند و همه پای صندوق رای می آیند، ناامید می‌شوند.

وی تصریح کرد:‌ اگر مشارکت مردم در انتخابات ضعیف باشد، امنیت کشور به مخاطره می‌افتد و اقتدار ایران به حضور پای صندوق رای است و شرکت نکردن در انتخابات جفا و گناه خواهد بود و شرکت کردن در انتخابات و به فرد اصلح رای دادن نیز از عبادت های بزرگ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/QNFSUJ





Scroll to Top