امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 5727
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ۲۰:۳۰

داعش اطلاعات شخصی 160 نفر از نظامیان آمریکایی را منتشر کرد

خبرگزاری فارس: داعش اطلاعات شخصی 160 نفر از نظامیان آمریکایی را منتشر کرد

در پاسخ به گروه «انانیموس»،
داعش اطلاعات شخصی 160 نفر از نظامیان آمریکایی را منتشر کرد

گروه داعش با استفاده از تعدادی حساب کاربری توئیتر، اطلاعات شخصی 160 نفر از نظامیان آمریکایی را در واکنش به عملیات اینترنتی گروه هکری «انانیموس» که علیه این گروه تروریستی اعلان جنگ کرده بود، منتشر کرده است.


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حامیان گروه داعش روز جمعه در واکنش به عملیات اینترنتی گروه هکری موسوم به «انانیموس» که علیه این گروه تروریستی اعلان جنگ کرده، اطلاعاتی را منتشر کردند که به نظر می‌رسد اطلاعات شخصی پرسنل نظامی ارتش آمریکا باشد.

بنا بر گزارش «کریستین ساینس مانیتور»، حساب‌های کاربری توئیتر که به گروه داعش وابسته است، اسامی،‌ایمیل‌ها و نشانی محل سکونی 160 نفر از تفنگداران و نظامیان ارتش آمریکا را منتشر کرده و مدعی شده که اطلاعات تعداد 700 نفر دیگر از پرسنل نظامی آمریکا را نیز در اختیار دارند.

بر اساس این گزارش،‌ وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تا کنون درباره این فهرست اظهار نظر نکرده است اما کارشناسان مستقل مسائل امنیتی می‌گویند به نظر می‌رسد این اطلاعات واقعی باشد و حتی این احتمال وجود دارد که در نتیجه هک‌های اخیر صورت گرفته علیه کامپیوترهای نیروهای مسلح آمریکا بدست نیامده باشد.

گروه هکری موسوم به «انانیموس» که بارها مسئولیت حملات سایبری به اهداف و کشورهای مختلف را برعهده گرفته،‌ چندی پیش و پس از حملات تروریستی پاریس با انتشار یک فیلم به زبان فرانسوی به داعش اعلام جنگ کرده بود.

«مایکل اسمیت» رئیس یک شرکت حقوقی نظامی اعلام کرد: بسیار احتمال دارد که این اطلاعات کاملا موثق باشد. انتشار اطلاعات جعلی هیچ سودی برای داعش ندارد.

این اقدام داعش در واکنش به عملیات اخیر گروه هکری انانیموس علیه داعش موسوم به کمپین «TrollingDay#» صورت گرفته که ضمن آن اعضا و حامیان این گروه با استفاده از حساب‌های کاربری فیس‌بوک، توئیتر و اینستاگرام به حساب‌های کاربری وابستگان داعش حمله کرده بودند.

انتهای پیام/.

http://fna.ir/ECR16X





Scroll to Top