امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 5070
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۵:۳۰

تاج: هیات رئیسه به کفاشیان اختیار کامل داد با کی‌روش مذاکره کند - تهدید نباید اتفاق بیفتد

خبرگزاری فارس: تاج: هیات رئیسه به کفاشیان اختیار کامل داد با کی‌روش مذاکره کند/تهدید نباید اتفاق بیفتد

انتظارات کی‌روش باید مورد بررسی قرار گیرد
تاج: هیات رئیسه به کفاشیان اختیار کامل داد با کی‌روش مذاکره کند/تهدید نباید اتفاق بیفتد

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در نشست امروز هیأت رئیسه فدراسیون موضوع IPT صدا و سیما و تبلیغات محیطی ورزشگاه ها بررسی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج پس از اتمام جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز در مورد هیأت رئیسه سازمان لیگ صحبت کردیم و تکلیف آن مشخص شد. همچنین در رابطه با IPT صدا و سیما و تبلیغات محیطی صحبت‌هایی صورت گرفت در مورد وضعیت کی‌روش و تراز مالی فدراسیون هم بحث و گفت‌وگو شکل گرفت.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه بحثی در مورد کارلوس کی‌روش صورت گرفت عنوان کرد: هیأت رئیسه بار دیگر از کی‌روش حمایت کرد و او را بهترین گزینه برای تیم ملی دانست اما او هم انتظاراتی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که کی‌روش هر وقت پیروز می‌شود تهدید به ترک هدایت تیم ملی می‌کند، گفت: هیأت رئیسه به کفاشیان اختیار کامل داد تا با کی‌روش وارد مذاکره شود و در مورد مسائل مختلف بحث کند هر تصمیمی که آنها بگیرند مورد قبول ما است. مسئله‌ای که امروز در فوتبال ایران اتفاق افتاده استفاده خوب از لیگ برتر است. طی اتفاقی نادر در چند وقت اخیر جوان‌گرایی خوبی در لیگ ایران صورت گرفته و نتایج مثبتی در بر داشته است. ارزیابی من از این جوان‌گرایی بسیار خوب بوده و فکر می‌کنم در هیچ دوره‌ای تا این اندازه جوان‌گرایی نشده باشد.

تاج در مورد اینکه تهدید به ترک تیم ملی به ابزار فشاری برای کی‌روش تبدیل شده است، اظهار داشت: تهدید نباید اتفاق بیفتد اگر قرار است صحبتی انجام شود باید در قالب مذاکره باشد و هر کس در مذاکره مثبت‌تر دفاع کرد حرفش مورد قبول واقع می‌شود.

وی در رابطه با نشست هم‌اندیشی مدیران فوتبالی خاطرنشان کرد: ابتدا باید از خبرنگاران عذرخواهی کنم البته ما بعضی مواقع مظلوم واقع می‌شویم چرا که از ابتدا بنا نبود خبرنگاران در شروع جلسه حضور داشته باشند همچنین جلسه ما یک مقدار به طول انجامید و ساعت 16:30 دقیقه به پایان رسید. نمی‌توانستیم بدون مشخص شدن مفاد جلسه نشست خبری برگزار کنیم. بنده یک عذرخواهی بدهکار بودم که آن را انجام دادم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در ادامه یادآور شد: در آن جلسه نصرالله سجادی حضور داشت و در مورد تبلیغات محیطی بحث IPT صدا و سیما و داوری صحبت شد.

تاج در مورد اینکه آیا نتیجه جلسه در رابطه با مسائل داوری مثبت بود، گفت: صحبت‌هایی که در مورد داوری شد بسیار خوب بود ما معتقدیم باید کرامت داوران حفظ و مشکلاتشان حل شود اما به هیچ وجه نمی‌پذیریم داوران به خاطر مشکلات مختلف و کم بودن حقوقشان ضریب اشتباهشان بالا برود. امیدواریم در ادامه اشتباهات کم شود همچنین سجادی روز شنبه جلسه دیگری در این مورد دارد که نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که نامه‌ای به کفاشیان داده که ارکان فدراسیون باید مشکلات داوری را برطرف کنند که کفاشیان در جواب این نامه برای او نوشته خودش هم در این بازی است، گفت: البته کفاشیان به این شیوه جواب من را نداد ما هم اعتقاد داریم سازمان لیگ در بازی است چرا که لیگ زیرنظر سازمان لیگ برگزار می‌شود و ما یکی از ارکان فوتبال هستیم اما نگرانی‌هایی داریم. شما ببینید ما دربی 81 را به بهترین شکل برگزار کردیم خیلی‌ها هم می‌گویند این دربی چه قبل و چه بعد از انقلاب یکی از بدون حاشیه‌ترین و زیباترین مسابقات دربی بوده است. اگر خدای ناکرده داور مرتکب یکی، دو اشتباه می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد. تمام زحمت‌هایی که همه کشیده بودند هدر می‌رفت باید تلاش کنیم تا با برگزاری این جلسات و مشکلات داوری هم برطرف کنیم.

تاج در رابطه با اینکه آیا ترکیب هیأت رئیسه سازمان لیگ مشخص شد، گفت: دو نفر از سوی کفاشیان و من پیشنهاد می‌شود و یک نفر را هم رئیس سازمان لیگ انتخاب می‌کند، دو عضو دیگر از سوی اعضای مجمع پیشنهاد می‌شود.

انتهای پیام/ی






Scroll to Top