امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4693
تاریخ انتشار: جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۷:۳۰

می‌توانستم کارت قرمز دروازه‌بان پرسپولیس را بازگردانم - در انزلی صحبت از 20 میلیارد بود، اما نظر کم

خبرگزاری فارس: می‌توانستم کارت قرمز دروازه‌بان پرسپولیس را بازگردانم/ در انزلی صحبت از 20 میلیارد بود، اما نظر کمک داور را تغییر دادم

جهانبازی در گفت و گو با فارس:
می‌توانستم کارت قرمز دروازه‌بان پرسپولیس را بازگردانم/ در انزلی صحبت از 20 میلیارد بود، اما نظر کمک داور را تغییر دادم

داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت: اگر کمک داور یک درصد به من می‌گفت در خطای دروازه‌بان پرسپولیس مردد است، کارت قرمز را بازمی گرداندم.


یدالله جهانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره قضاوت خود در بازی پرسپولیس و ذوب آهن و اخراج ایمان صادقی گفت: من در آن صحنه ندیدم که توپ به کدام قسمت از بدن دروازه‌بان پرسپولیس خورد، اما کمک داور پرچم زد و به من اشاره کرد که توپ به دست ایمان صادقی خورده است و چون از یک گل مسلم با خطا جلوگیری کرده بود، مجبور بودم به او کارت قرمز نشان بدهم.

وی ادامه داد: پس از آن هم به سراغ کمک داور رفتم و به او گفتم مطمئنی که توپ به دست دروازه‌بان پرسپولیس خورده که او با قاطعیت این مسئله را تائید کرد و سه بار این مسئله را از او پرسیدم. اگر علی میرزابیگی فقط یک درصد به من می‌گفت که مردد هستم و شک دارم من کارت قرمز را بازمی گرداندم و با یک «دراپ بال» بازی را ادامه می‌دادم، اما میرزابیگی تاکید کرد که دروازه‌بان پرسپولیس مرتکب خطای هند شده است. خوردبین، جلال مرادی و چند نفر دیگر در آنجا بودند و می‌توانند شهادت بدهند.

جهانبازی درباره اینکه می‌توانست تصمیمش را درباره اخراج دروازه بان پرسپولیس بازگرداند، گفت: بله، چون هنوز بازی شروع نشده بود ، طبق قانون می‌توانستم این کار را بکنم؛ بارها من پرچم و تصمیم کمک داور را بازگردانده ام . معروف ترین صحنه همان بازی بین ملوان و ابومسلم بود که داود رفعتی کمک داور اعلام پنالتی کرد و من این پنالتی را رد کردم و تصمیم را برگرداندم در ان مسابقه صحبت از 18 تا 20 میلیارد تومان پول بابت سقوط یک تیم مطرح بود و تیمی که سقوط می‌کرد از نظر مالی چنین مبلغی را ضرر می کرد اما من تصمیم کمک داورم را برگرداندم در تبریز هم در گذشته تصمیم کمک داورم را برگردانده بودم.

داور مسابقه در مورد محرومیت 4 جلسه خودش و میرزابیگی گفت: بحث محرومیت اکنون مهم نیست من دوست دارم که حقیقت مشخص شود و همه بدانند که من چنین تصمیمی نگرفته‌ام. اگر چه من کارت قرمز را به دروازه‌بان پرسپولیس نشان دادم اما این تصمیم کمک داورم بود. به هر حال تیم پرسپولیس از قضاوت این مسابقه ضرر کرده است و من هرچند در این تصمیم نقشی نداشته ام اما شرایط پرسپولیس و هوادارانش را درک می‌کنم و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/خ






Scroll to Top