امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4682
تاریخ انتشار: جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ۰۶:۳۰

نامه سردار شهید همدانی 2 روز پس از شهادت به دستم رسید

خبرگزاری فارس: نامه سردار شهید همدانی 2 روز پس از شهادت به دستم رسید

فتاح در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان:
نامه سردار شهید همدانی 2 روز پس از شهادت به دستم رسید

رئیس کمیته‌ امداد امام خمینی با بیان اینکه نامه‌ای که سردار همدانی برای من نوشته بود، دو روز پس از شهادتش به دستم رسید گفت: طی تماس‌هایی که داشتیم قرار بود سفری به سوریه داشته باشم که محقق نشد.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید پرویز فتاح عصر امروز در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطر شهید حسین همدانی با بیان اینکه شهادت هم یک راه و هم یک مکتب است، افزود: بیت‌الغزل شهادت، دشت کربلا است و سید و سالار شهیدان، این مکتب را ایجاد کرده است.

رئیس کمیته‌ امداد امام خمینی با اشاره به اینکه شهید همدانی زنده‌تر از قبل در دل و جان ما جا دارد، تصریح کرد: شهید همدانی حیاتی وصف‌نشدنی را به دست آورده و اثری بزرگ از خود در جامعه بر جای گذاشت.

فتاح ادامه داد: نامه‌ای که سردار همدانی برای من نوشته بود، دو روز پس از شهادتش به دستم رسید و طی تماس‌هایی که داشتیم قرار بود سفری به سوریه داشته باشم که محقق نشد.

وی با بیان اینکه افرادی که منتظر شهادت هستند، بدانند در باغ شهادت همواره باز است، ادامه داد: حیات شهدا ابدی است و مزار این افراد تا دنیا برقرار است زیارتگاه مردم خواهد بود.

فتاح با بیان اینکه رند عالم امکان شهدا هستند، خاطرنشان کرد: آیا چیزی جز مقام شهادت می‌توانست برای سردار سرلشگر حسین همدانی چنین تشییع با شکوهی ایجاد کند؟!

وی با اشاره به اینکه افرادی که شهید می‌شوند، وجه خدایی پیدا می‌کنند، گفت: هیچ تفاوتی در زمان و مکان برای شهدا وجود ندارد و همه این افراد در یک راه و برای رضای خداوند گام برداشتند.

رئیس کمیته‌ امداد امام خمینی اظهار کرد: دل همه ما از فاجعه منا گرفته شده بود که شهید همدانی روحیه جدیدی را به جامعه تزریق و دگرگونی بزرگی را در افراد ایجاد کرد زیرا زمانی که شهید می‌آید همه معنویات در جامعه ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا ثروت بزرگ و تمام نشدنی هستند، افزود: آنچه باعث شده ما تا امروز گردنه‌های سخت و غیرقابل عبور را پشت سر بگذاریم، مکتب انتخابی و شهادت است.

فتاح با بیان اینکه ولایت نیز حاصل همین مکتب است، تصریح کرد: اگر چه شهدا مدافع حرم زینبی بودند اما این افراد مدافع ولایت هستند چراکه آن حرم نیز حرم ولایت است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما نیز حاصل این مکتب است، ادامه داد: اطراف ایران در آتش و خون قرار دارد اما خداوند ایران را گلستان کرده و ما نباید قدرناشناس باشیم.

رئیس کمیته‌ امداد امام خمینی با تأکید بر اینکه می‌دانستیم خون بر شمشیر پیروز است اما تا به امروز درک کاملی نسبت به آن پیدا نکرده بودیم، خاطرنشان کرد: امروز در جای جای عراق تصویر مقام معظم رهبری برافراشته است و کشورهایی چون عراق، سوریه و لبنان از دست استکبار آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه البته افراد سست ایمانی وجود دارند که از میانه راه برگردند، گفت: اما دلباختگان و یاران شهدا هرگز از راهی که انتخاب کردند باز نمی‌گردند و در هر سنی که باشند از این راه باز نمی‌گردند.

فتاح با بیان اینکه باید در کشور وحدت حکمفرما باشد، اظهار کرد: همه باید زیر پرچم مقام معظم رهبری بوده و از ایشان جلو نزنیم زیرا این مکتب ماست و باید به آن درست عمل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان ما به فضل الهی مأیوس شدند، افزود: ایستادگی و خون دادن‌ها باعث یأس دشمنان شده به طوری که آنان راهی جز خشوع و تواضع در مقابل ملت ما ندارند.

رئیس کمیته‌ امداد امام خمینی با اشاره به اینکه عزت همه مسلمانان و نه تنها شیعیان حاصل مکتبی است که ما در پیش گرفتیم، تصریح کرد: نمایش قدرت یاران اباعبدالله(ع) در روز اربعین خواهد بود.

وی با بیان اینکه عربستان در فاجعه منا نشان داد نوع مدیریت لازم برای مکان‌های مقدس را درک نمی‌کند، ادامه داد: اوج قدرت یاران امام حسین(ع) در روز اربعین به همگان نشان داده خواهد شد.

فتاح با تأکید بر اینکه دشمن مأیوس شده و باید مأیوس‌تر شود، خاطرنشان کرد: پیروزی نزدیک است، البته همین امروز نیز دشمن شکست خورده و کار در سوریه و لبنان تمام شده و وعده الهی محقق شده است.

انتهای پیام/89040/ع40/چ3000






Scroll to Top