امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 4189
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ۰۱:۳۰

امیدوارم مسئولان، پرسپولیس را از این شرایط بیرون بیاورند - رفتن خاکپور به ضرر تیم امید است

خبرگزاری فارس: امیدوارم مسئولان، پرسپولیس را از این شرایط بیرون بیاورند/ رفتن خاکپور به ضرر تیم امید است

امامی‌فر در گفت‌وگو با فارس:‌
امیدوارم مسئولان، پرسپولیس را از این شرایط بیرون بیاورند/ رفتن خاکپور به ضرر تیم امید است

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم افرادی که در باشگاه پرسپولیس سمت دارند بتوانند این تیم را از این شرایطی که در آن قرار گرفته خارج کنند.


علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تساوی پرسپولیس و صبای قم گفت: بازی روز جمعه را از تلویزیون دیدم و متوجه شدم که شرایط خاصی بر پرسپولیس حاکم است. بعد از اینکه هادی نوروزی فوت شد شرایط روحی و روانی بازیکنان به هم ریخت و این مسئله عملکرد بازیکنان را تحت‌الشعاع قرار داد.

وی ادامه داد: در بازی روز جمعه شاهد بودیم که بازیکنان پرسپولیس تمرکز لازم را ندارند و کار خاصی در زمین انجام نمی‌دادند در این شرایط قطعاً از برانکو هم کاری برنمی‌آید چرا که در فرهنگ ما ایرانی‌ها شرایط به گونه‌ای است که وقتی عزیزی از دست می‌رود باید زمان بگذرد تا با آن اتفاق کنار بیاییم و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد که پرسپولیس در بازی اولش شرایط خوبی نداشته باشد.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس اشتباهات زیادی داشتند و می‌دیدیم که پاس‌های اشتباه زیاد رد و بدل می‌شد و از نظر تاکتیکی هم تا حدود پرسپولیس بی‌برنامه بود البته اینها به دلیل شرایط روانی حاکم بر تیم بود با این همه در نیمه دوم بعد از آن حاشیه‌هایی که به وجود آمد حس رقابت بین بازیکنان بیشتر شد و پرسپولیسی‌ها گلی که خوردند را جبران کردند. با این همه امیدوارم کسانی که مسئولیت دارند بتوانند پرسپولیس را از شرایطی که در آن گرفتار شده نجات دهند تا بتوانند پاسخگوی هواداران باشند.

ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان در ادامه در مورد عملکرد تیم ملی امید کشورمان در رقابت‌های غرب آسیا اظهار داشت: تیم امید تاریخ بدی دارد و به همین دلیل کسی مسئولیت این تیم را قبول نمی‌کرد البته این را هم باید بدانید که در فوتبال ما توجه کافی به تیم‌های پایه نمی‌شود و حتی این مسئله در رده‌های ملی هم به وضوح دیده می‌شود. فوتبال روز دنیا در حال اقبال به جوانان است اما در ایران این مسئله مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: وقتی یک مربی قرارداد ندارد و پولی هم نمی‌گیرد شما چه توقعی از او دارید؟ با این همه و با همه این مشکلات این تیم توانست در غرب آسیا قهرمان شود و این مسئله استعداد محمد خاکپور، دستیارانش و همچنین بازیکن تیم امید را نشان می‌دهد و باید بدانیم که فقط نباید به تیم بزرگسالان توجه کرد. محمدحسین نژادفلاح به خود من پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را دارد و من گفتم که یک قرارداد 3 ساله می‌خواهم تا بتوانم برنامه‌هایم را پیاده کنم و از طرف دیگر حداقل 500 میلیون تومان در حساب این تیم باشد تا به مشکل نخوریم که او به من گفت توان چنین کاری را ندارد. بعد از آن هم ادموند بزیک سرمربی تیم امید شد و دیدید که با چه شرایطی که من می‌دانم او را برکنار کردند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد:‌در رده‌های پایه از نظر مالی فقط به مسائل دلالی توجه می‌شود و دلالان تا یک استعداد خوب می‌بینند زود به او می‌چسبند و این را منی می‌گویم که خودم در رده پایه کار می‌کنم.

امامی‌فر افزود: سؤال من این است که پول‌هایی که فیفا به فوتبال می‌دهد کجا می‌رود؟ چرا نباید بخشی از این پول صرف تیم‌های پایه شود؟ من با محمد خاکپور در پرسپولیس هم دوره بودم  و در مسابقات جام باشگاه آسیا با یکدیگر هم اتاق بودیم و او را فردی سالم می‌دانم که از نظر شخصی و فنی در بالاترین شرایط قرار دارد. خاکپور مسلط به زبان انگلیسی است و خودش هر روز تمرین می‌کند تا بتواند پا به پای بازیکنانش بدود. او هر روز در حال بالا بردن معلوماتش است و قطعاً جایگاه خوبی در تیم امید دارد. در این میان باید از مسئولان پرسید که چرا نباید از خاکپور و تیمش حمایت شود؟ چرا نباید برای تیم امید بازی‌های دوستانه برگزار کنند؟

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما باید خاکپور را حفظ کرد یا نه، گفت: قطعاً رفتن خاکپور از تیم امید به ضرر این تیم است چرا که مربی جدید فرصت کمی دارد و از طرف دیگر بازیکنان تیم به او عادت کرده‌اند و با خاکپور توانستند قهرمان غرب آسیا شوند. به نظر من باید از خاکپور در مسابقات المپیک هم استفاده کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان اظهار داشت:‌ خاکپور شبانه‌روز با این بازیکنان بوده و این بازیکنان را پیدا کرده است و به نظرم باید از او استفاده شود چرا که او می‌تواند موفق باشد. قطعاً اگر 70 درصد خواسته‌های خاکپور اجرایی شود تیم امید می‌تواند موفق باشد.

انتهای پیام/ک






Scroll to Top