امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون خبر اصفهان، مرجع انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب ویدئویی درباره اصفهان و...

خبرچــین

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۵
یورو
۴,۱۵۸
پوند
۴,۸۷۵
درهم
۱,۰۳۳
دلار کانادا
۲,۹۰۴
دلار استرالیا
۲,۸۷۹
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۸۷
کرون سوئد
۴۲۷
رینگیت مالزی
۸۸۴
بات تایلند
۱۱۴
یوان چین
۵۷۰
فرانک سوییس
۳,۸۳۶
کد خبر: 3747
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰

سربلندی نظام اسلامی مدیون خون پاک شهداست

به گزارش حقوق نیوز، سرهنگ علیرضا مرزبانی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی شهرستان قصرشیرین با اشاره به وجود ناآرامی در برخی کشورهای منطقه افزود: در سایه درایت و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و حضور تاثیرگذار مردم در عرصه های مختلف نظام اسلامی اکنون از آسایش و امنیت لازم برخوردار است.

وی با عنوان اینکه با گذشت بیش از سه دهه از عمر با برکت نظام اسلامی دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب دریغ نکردند اظهارداشت: حضور گسترده و تاثیرگذار مردم در عرصه های مختلف و تبعیت و پیروی آنان از فرامین رهبری باعث شد تا بدخواهان نظام اسلامی در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام شوند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بر لزوم حفاظت و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی دستاوردهای دفاع مقدس به ویژه در بین جوانان ترویج و نهادینه شود.
سرهنگ مرزبانی اظهار کرد: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت بود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین نیز گفت: 31 شهریور یادآور خاطرات رزمندگانی است که در دفاع از کیان اسلامی از جان و مال خود گذشتند.
نعمت الله نازپرورده خاطرنشان کرد: نظام اسلامی خود را مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی های رزمندگان اسلام می داند چرا که ثبات و امنیت کنونی کشور مرهون دلاورمردی های جوانان دیروز در هشت سال دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: ارزش هایی که در هشت سال دفاع مقدس خلق شد باید گرامی داشته شود و تا ابد به ویژه در بین جوانان زنده و جاوید باقی بماند.
این مقام مسئول گفت: مردم با اتحاد و یکپارچگی در عرصه های مختلف حضوری فعال و موثر دارند و بارها ثابت کرده اند که همواره پشتیبان نظام اسلامی اند.
نازپروده امنیت کنونی در شهرستان مرزی قصرشیرین را حاصل حضور موثر و پررنگ نیروهای نظامی و انتظامی دانست و افزود: سبزپوشان نیروی انتظامی از هیچ تلاش و کوششی در برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه دریغ نمی کنند که این امر از اجرا و ثواب زیادی در نزد خداوند متعال برخوردار است.
در پایان این آیین از زحمات سرهنگ حسین براری فرمانده سابق انتظامی قصرشیرین قدردانی و سرهنگ عنایت فلاحی بعنوان فرمانده جدید این شهرستان مرزی معرفی و منصوب شد.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارای 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق است./








Scroll to Top